Ik durf 't bijna niet te zeggen

Ey, had maar niets gezegd :wink:
Maar wat een schitterende horloge :} Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

bliksemkaters san krease klok in FryslÂn?
sil myn eagen goed iepen halde.(tu)

Dat is inderdaad een erg vet filmpje!

Net nog even bekeken in het woensdagtopic
en hij is echt bruut gaaf.
Gefeliciteerd en geniet er van.

1 foto zegt meer dan duizend woorden…dít scheel me een hoop typewerk

enjoy

(fotokwaliteit is matig, ben helaas geen beroeps…tevens excuus voor de stofjes enz.)

:~:~

Gefeliciteerd met je prachtoge aanwinst,deze zou je moeten dragen en niet in de
kluis bewaren.(tu)

Komplimint mei dit pracht horloazje(tu) ofzoiets:D

@malus:

Tige tank :smiley:

it is bjusterbaarlik moai guod :~

prachtig

Mooi man, Gefeliciteerd, maar wel gewoon Nederlands a.u.b.

mcfr Schreef:

Mooi man, Gefeliciteerd, maar wel gewoon
Nederlands a.u.b.

ik zei “het is onvoorstelbaar mooi spul” even vrij vertaald uit 't fries :wink:

enne…'t Fries is een NLse taal (dat jullie er niks van snappen is feitelijk een tekortkoming 8-)B)-

Popma Schreef:

mcfr Schreef:

Mooi man, Gefeliciteerd, maar wel gewoon
Nederlands a.u.b.

ik zei “het is onvoorstelbaar mooi spul” even vrij
vertaald uit 't fries :wink:

enne…'t Fries is een NLse taal (dat jullie er
niks van snappen is feitelijk een tekortkoming
8-)B)-

Hahahaha :), bedankt. Limburgs snap ik dan wel weer (20 jaar daar gewoond)

Radjoe Schreef:

+1 Staat prima om je pols! (tu)

erg mooi meneer popma.

grt arie en oant moarn;)

Erg mooi(tu)

Wat vinden jullie, mijn Breitling Crosswind type B13355 two tone met blauwe wijzerplaat en gouden subdials aangeschaft op 15 frb 2001 met maar 3 jaar draagtijd inruilen op een Omega planet ocean Big Size type 2200.51.00 dus met de rood/oranje cijfers? hij is wel errug mooi hoor!:slight_smile: ik zit een beetje in twee strijd , doen, niet doen, maximaal bijleggen , niks bij leggen er spookt van alles door het hoofd…

Mijn Breitling heb ik zelf nieuw aangeschaft en uiteraard met alle papieren erbij, doos, omdoos alleen de aankoopbon is tijdens de grote opruim actie van mijn lieve vrouw toch ergens beland waar je het niet wilt hebben (puinstort vermoed ik) jammer maar helaas.

Ach die 121000 duizend belgiesche franken(heb hem in belgie via een collega aangeschaft scheelde toen dik 200 gulden, tja hollander die je bent…

Omgerekend toch een dikke 6600 gulden ex de folding clasp die ik er later bij heb gekocht met blauw lederen band zit de klok toch op een 7000 gulden in 2001 net voor de invoering van de euro.

Als ik op Chrono24 kijk worden er oudere types Crosswinds aangeboden uit 1999 met lederen band voor dik 2500 euro! en de mijne is dan 2 jaar jonger , weinig draagtijd gehad in totaal en staat meer op de watchwinder dan dat hij de pols siert… tja wat is wijsheid. Ik heb een mailtje gewaagd aan William Wien om eens te kunnen kijken wat de klok opbrengt want dat is dus niet echt zelf te doen.Wacht nog op antwoord.

Maar ja die Omega…planet ocean big size hij spookt door het hoofd.Doen, niet doen…hoeveel bijleggen, je wordt er gek van.:X

Super, super ,super mooie klok, ook helemaal mijn ding…
Alleen mijn budget is een probleempje.:frowning:

Desalniettemin proficiat.(tu)

Ik denk dat je Chrono24 niet echt als maat kunt nemen voor prijzen. Zelf zit ik nog niet zo lang in dit wereldje, maar de prijzen die ze daar vragen is vaak van de zotte.