Ik ga eind April naar Bali en neem mee terug….?

Breitling, omega en tag heuer bijvoorbeeld

Er worden daar meer luxe producten gekocht dan in Europa, alle merken zijn beschikbaar in Azië.

2 likes

zal er volgende keer een extra smiley bijzetten voor de duidelijkheid :wink: :wink:

Zo we kunnen in ieder geval wat rondtoeren op Bali :wink:

1 like

Die had je niet echt nodig hoor. Steekpenningen werken beter op Bali. De mall tussen Kuta en het vliegveld heeft de echte merken, maar kan mij niet herinneren dat dat bijzonder goedkoop was. Ik vond het eiland verder veel te druk, maar je kunt er wel heel goedkoop erg lekker eten.

Toen wij er waren direct auto gehuurd en rondje eiland gedaan in een week tijd oid. Paar dagen hier, dan weer daar en dan weer verder. Vond de drukte ontzetten meevallen (was in oktober als ik me niet vergis). Kuta ben ik met een grote boog omheen gegaan.

Wat ik trouwens nog leuker vond was Lombok. Vanaf Bali met de boot over en je bent in een andere wereld. Veel minder touristen en mijn inziens authentieker.

Tot je een aanrijding krijgt. Dan kan je maar beter een internationaal rijbewijs meenemen. Zelfs al spreek je vloeiend de taal, in geval van een aanrijding zul je je er niet makkelijk af kunnen maken met een boete. Feitelijk rijd je zonder geldig rijbewijs als je dat papiertje niet meeneemt. Wat is nu 15 euro?

1 like

Hij kostte mij € 18,95 dat papiertje. Beter safe then sorry :wink:

Bron ; https://www.anwb.nl/auto/rijbewijs/het-rijbewijs/internationaal-rijbewijs

Back on topic. Zou je inderdaad Breitling / TAG / Longines nabij Sanur voordeliger kunnen kopen ?

Voor de echte goede deals zul je denk ik naar de grijze handel in Indonesië moeten. Dealerprijzen liggen doorgaans een stuk hoger dan hier.
Wil je bij een dealer kopen, dan koop je beter in Singapore.

1 like

Inderdaad, nog lekker ook!

1 like

5 jaar geleden een heel slof voor omgerekend 4€ meegenomen😁

1 like

Luwak koffie en een masseuze

kopi luwak koffie :slight_smile:

1 like

Dat is wel heel goedkoop, zeker zonder filter? Die zijn zeer heavy :grin: Ik vind deze de lekkerste

Sambal!

Inderdaad, Singapore of Kuala Lumpur.

1 like

Sambal maak jezelf ! :wink:

Moest even aan Loetje denken.

Biefstuk ossenhaas ‘Bali’. € 17,95 XL € 26,95

2 likes

Ik rook niet :wink:

1 like

Deze met de blauwe dail moet ik daar niet tegenkomen voor minder dan € 900,–

Dit ; http://www.ablogtowatch.com/longines-conquest-gmt-watch-review/

1 like