Als ze lief is neem ik m’n vrouw mee
(horloge technisch een G-Shock en 'n Yema dit jaar)
Als ze lief is neem ik m’n vrouw mee
(horloge technisch een G-Shock en 'n Yema dit jaar)
Altijd een G Shock, deze keer gaat de Oak mee en een " normaal " horloge. Of de Damasko of de Citizen.
Ik heb deze 3 mee, eerste keer eigenlijk dat ik wat meer horloges meeneem, voorheen steeds de g shock of de skx.
Nu voornamelijk de skx gedragen en als het minder klimmen, klouteren en braspartij is de BB58 aangedaan.
Maar ik zit nog in het zuiden, dus het dragen kan nog veranderen.
Járenlang slechts één horloge mee op vakantie genomen. Heeft gewoon wel wat, vind ik dan: je krijgt toch meer een band met zo’n horloge. Maar dit jaar gaan er, voor het eerst, twee mee.
De Squale 1521 voor alle watergerelateerde activiteiten en de vintage TAG Heuer 2000 voor 's avonds op het terras.
Fijne vakantie, iedereen!
Inmiddels is de Pelagos mijn vaste vakantiehorloge, ben niet de enige zie ik. Zet hem dan altijd op rubber, is gewoon fijner in warmte/water etc. Vaak nog een tweede horloge maar denk dat ik het dit keer bij eentje houd.
Blijft een beetje een vreemd idee dat mijn vakantiehorloge luxer is dan wat ik andere mensen het hele jaar zie dragen…
whooo, dat betekent extra gewicht bijkopen als je vliegt
Haha heel herkenbaar, ik draag ook graag een duiker op vakantie.
Deze knaller gaat meestal mee.
Vorige jaar Noorwegen wat een prachtig land. Met het water daar nog iets meer dan alleen pootje baden maar over het algemeen is het niet veel verder dan het zwembad.
Ga al jaren met de fiets op pad en dit jaar naar naar Santiago de Compostestella. Dit jaar een quartz seiko gepakt, Betrouwbaar waterdicht en schockbestendig. Onderweg nog een leuke citizin gekocht omdat ik een leuke herinnering wilde.
Deze Seiko SRPD. Op elastische Nato draagt hij zeer comfortabel met het warme weer en 100m WR is prima voldoende voor bij het zwembad van 180cm diep.
Heb ook m’n G-shock 5610 mee maar die heb ik voorlopig nog niet omgeslagen.
Fantastische Rolex is dat zeg!
Ik zou het persoonlijk een uitstekend idee vinden Gewoon doen, genieten en je niet druk maken. Fijne vakantie alvast.
Wat een verschrikkelijk mooie Tudor. Die gaat zeker bijdragen aan een nog mooier vakantie gevoel.
Nice! Ik denk dat ik ook de Movember meeneem.