Zeker weten , maar ben net als de rest natuurlijk afhankelijk van de organisatie en Jur. Nog maar een paar te gaan en het is bingo voor ons
27 januari !
Even een reminder voor wie gestemd heeft, maar nog niet betaald.
Vandaag is pay day (voor de meeste)!
Dus…put your money where your vote is!
Zijn er al weer nieuwe stemmers bij ?
Volgens mij is er in de pol nog wel wat bijgekomen (Daar nu 155 stemmen voor de Squale) geen idee hoe het er voor staat qua betaalde stemmen op dit moment
Dit is geen verwijt naar de boys die onze vraagbaak moeten zijn. Maar zij zijn toch degene die op z’n minst op de hoogte moeten worden gehouden. Toch vreemd dat onze vrienden niet op de hoogte worden gehouden. Zij krijgen immers van iedereen de vragen, wellicht dat de forumleiding hen op de hoogte zou kunnen houden v.w.b de huidige stand van zaken. Maakt het voor hen ook een stuk makkelijker om vragen te beantwoorden. Respect boys voor jullie inzet en dat jullie je best doen ons op de hoogte te houden
Bedankt voor je woorden Ferry!
Zou opzich voor ons lekker zijn natuurlijk maar ik denk dat Jur en Baseman daar niet genoeg tijd voor hebben. Opzich is het ook prima, de stembus gaat gewoon dicht per 1 november en daarna wint degene met de meeste stemmen. Tot die tijd geven de cijfers toch nog geen uitsluitsel over wie er heeft gewonnen (hypothetisch gezien kan het voorstel dat achter loopt in 1 dag 100 extra stemmen krijgen en winnen). We zullen dus gewoon geduld moeten hebben en op de 2e horen we welk voorstel er is verkozen
Er fluisterd een heel zacht stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik daar wel een weddenschap op kan afsluiten dat de Squale gaat winnen. Maar ja, hypothetisch gezien zou ik dan ook falliet kunnen zijn
Eindelijk iets gevonden waar je ècht goed in bent!
denk dat ik maar geld ga vragen voor mijn voorspellende gave, noem ik mij wel JomanFerry . Maar goed mensen nog maar een paar dagen dus ff stemmen en betalen op mijn voorspelling
Nog maar 2 dagen stress, dan hoef ik geen pilletjes meer in te nemen.
O wacht, het tellen duurt ook nog een dag, nou ja dan 3 dagen stress.
Even voor HF leden die dit HFLE 2024 vergeten zijn en al inkopen doen voor de feestdagen. Deze Squale (welke natuurlijk gaat winnen) zou je ook middels een eigengemaakte cadeaubon onder de kerstboom kunnen leggen natuurlijk. Wat een verrassing zou dat zijn zeg. En ik weet dat de Sint dit jaar ook niet gierig is .
En natuurlijk zijn er zat HF leden die een eindejaarsuitkering of een bonus krijgen, nou dan is deze Squale praktisch voor niets. Krijg je dat nu niet, kijk je werkgever lief aan en vraag een voorschot op je vakantiegeld. Allemaal gratis tips van mij, normaal kosten die natuurlijk aardig wat geld .
Ach en natuurlijk weten sommigen niet hoe die eruit ziet:
En je krijgt er ook nog eens een officieel certificaat bij geheel op naam, nummer en datum. Oeps, zie dat er nog maar een paar zijn.
Hurry up, hurry up anders pis je straks naast de pot
Edit: “The quantity is limited and these models will never be available again after they are sold out”
Dit zou zomaar kunnen betekenen dat er om 00:00 geen kans meer is om te stemmen! Mocht je het nog niet gedaan hebben. Grijp je kans en stem via aanbetaling, laten we er samen een succes van maken
Kijk. Precies dezelfde volgorde hier.
Ben benieuwd naar de wijzerplaat in het echt.
Leuk om eens mee te doen aan een limited
Skwallleee
Die is niet meer nodig - de Squale wint zo duidelijk als een vuurtoren.
Er zijn zelfs meer stemmen voor de Squale dan beschikbaar zijn.
Niet iedereen zal betaald hebben, maar toch.
Nou mensen, volgens mij heeft Jur alle schaapjes al op het droge. Gooi er nog wat schaapjes in. Dit kan nog 38 minuten in de vorm van een betalende stem!
Ja, nog maar 38 minuten! Jur mag nog niet naar bed!