Ik kan er niets aan doen, maar ik moet toch echt aan zo’n 'There i fixed it demotivational foto denken".
Anyway, Gewoon naar de horlogemaker. Volgende keer toch maar ff het forum raadplegen voordat je gereedschap gaat pakken.
Ik kan er niets aan doen, maar ik moet toch echt aan zo’n 'There i fixed it demotivational foto denken".
Anyway, Gewoon naar de horlogemaker. Volgende keer toch maar ff het forum raadplegen voordat je gereedschap gaat pakken.
Bedankt voor de info hoor, maar daar ga ik niet
meer heen.
Ik ben daar ooit eens geweest maar ben er niet
tevreden over.
Op de Steenweg op Antwerpen zou een
klokken/horlogemaker zitten. Daar ga ik weleens
luisteren. Maar ik weet in de Korte Gasthuisstraat
ook een redelijk goeie waar ik eens langs kan
gaan.Toch bedankt voor de moeite.
Stuur forumlid Tombeur eens een PB. Die woont in de omgeving Brasschaat en weet heeeeel veel van dit soort zaken. Hij kent ook vast bijna alle Belgische horlogemakers
hans
Bedankt Hans, ik heb Tombeur1982 (vermoed ik) een PB gestuurd.
Tussen haakjes: het gaat dus om een WK2116BA03 model.
wat jij nodig hebt is ducttape!
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Tubus zit er gelukkig nog op, dus dat wordt een nieuwe kroon zo te zien…
En misschien een nieuwe opwind-as …
MVG,
Chris.
Altijd nog minder duur dan als ik een nieuwe kroon moet laten zetten
Ik vermoed dat je binnenkort weer van jouw mooie Tag Heuer kunt genieten :~
Gr Ron
Ja, goed balen. Ik zou er ook ‘ziek’ van zijn. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Nooit meer met groef geweld een horloge te lijf gaan. Kunnen ze niet tegen;)
Ok, hier ben ik dan weer.
Ondertussen ben ik bij 4 juweliers/“horlogemakers” langsgeweest maar hebben ze me niet kunnen helpen. Ze zeiden alle vier hetzelfde: “Je moet naar een Tag Heuer-verdeler en die zal hem moeten versturen naar het Tag Heuer atelier.”
Ik heb dan het www geraadpleegd en heb een Tag Heuer-verdeler gevonden in Heist-op-den-Berg namelijk Clem Vercammen ( www.clemvercammen.be ). Dat lijkt me, volgens hun site, iemand die me kan helpen.
Ik heb hun gemaild en ze wisten me te vertellen dat Tag Heuer nog steeds geen onderdelen van hun horloges levert. Dus zal het horloge waarschijnlijk naar Tag Heuer verstuurd moeten worden.
Ik heb momenteel geen tijd om naar Heist-op-den-Berg te rijden dus zal het horloge nog even opzij moeten blijven liggen.
Als het zover is laat ik het weten.
Oef dat is vervelend, had niet verwacht dat een horlogemaker dit niet zou kunnen verhelpen.
Je geeft aan in je verhaal juwelier/horlogemaker… ben je ook bij een echte horlogemaker geweest?
Nee, ik ben niet bij een echte horlogemaker geweest. Ik ben wel bij een klokkenmaker geweest met de vraag of er een goeie horlogemaker in Turnhout of omstreken zit. Hij wist me te vertellen dat er geen horlogemaker meer is in Turnhout. Triestig…
Ik zal nog weleens wat opzoekwerk doen. Er moet toch wel ergens een echt horlogemaker te vinden zijn zeker, niet TE ver hier vandaan.
Nee, ik ben niet bij een echte horlogemaker
geweest. Ik ben wel bij een klokkenmaker geweest
met de vraag of er een goeie horlogemaker in
Turnhout of omstreken zit. Hij wist me te
vertellen dat er geen horlogemaker meer is in
Turnhout. Triestig…
Ik zal nog weleens wat opzoekwerk doen. Er moet
toch wel ergens een echt horlogemaker te vinden
zijn zeker, niet TE ver hier vandaan.
Zou ik zeker doen en in anders iets verder weg en dan opsturen, mits het een gerenomeerde horlogemaker is!
Zo heb ik vorig jaar nog een Omega opgestuurd naar Ferrie.
In Mortsel ( nabij antwerpen ) zit er een horlogemaker… ik kan je zijn adres en nummer wel geven in geval je dit moest zien zitten
Mvg
In Mortsel ( nabij antwerpen ) zit er een
horlogemaker… ik kan je zijn adres en nummer wel
geven in geval je dit moest zien zittenMvg
Ok, PM het alvast maar door.
Bedankt.