kook. Die vlammen heb ik vaker gezien bij een
andere foto van je? Maar verreweg de beste dus win
je. Welk horloge kun je precies winnen? Toch niet
een analoge Automaat!
Ik heb geen idee wat de prijs is. Weet alleen dat er een prijs door Noah Fuller beschikbaar is gesteld. Kan dus ook een setje wijzers zijn.
kook. Die vlammen heb ik vaker gezien bij een
andere foto van je? Maar verreweg de beste dus
win
je. Welk horloge kun je precies winnen? Toch
niet
een analoge Automaat!
De vlammen heb ik wel eens vaker gebruikt idd. Nu alleen in combinatie met een gouden Seiko. VOnd het er wel magisch uitzien. Ik heb geen idee wat de prijs is. Weet alleen dat er een prijs door Noah Fuller beschikbaar is gesteld. Kan dus ook een setje wijzers zijn.
Bedankt voor het stemmen. om 16.00 uur loopt de stemronde af. Het ziet er tot nu toe goed uit. Ik vind overigens de fotos die nu op nummer 2 en 3 staan wel mooi maar vraag me af wat deze met het thema magie hebbent te maken.
Goed man. Hoop dat het een leuke klok is. Kun je
die verkopen voor 650 euro!
Hahahaha. Dan zou hij iets duurder moeten worden. Ik kreeg weer een leuke envelop van de vrienden van de Belastingdienst. Maar eh dit is wel spannend hoor. Als de pakjesman komt weet je gewoon niet wat er in zit. Dat is een nieuwe ervaring.
Hahahaha. Dan zou hij iets duurder moeten worden.
Ik kreeg weer een leuke envelop van de vrienden
van de Belastingdienst. Maar eh dit is wel
spannend hoor. Als de pakjesman komt weet je
gewoon niet wat er in zit. Dat is een nieuwe
ervaring.
Dat is ook spannend zeg! Enneh, congrats!!
Je valt onlangs wel lekker vaak in de prijzen. Kun je mooi je horlogebehoefte mee temmen en van je geld dat blauwe envelopje mee betalen