Ik hou wel van opvallende kleuren. Wie heeft er nog meer die voorliefde? Laat eens zien wat voor moois je hebt....

Heb het een tijdje gedaan ja. Heb wel leuke dingen gemaakt vind ik zelf maar heb er helaas de tijd niet echt voor. Misschien komt het nog weer. Heb er nog een paar liggen maar heb momenteel amper de tijd om er foto’s van te maken.
Hier wat voorbeelden van wat ik gemaakt heb.

14 likes

Heb aardig wat kleur in m’n collectie

5 likes

Vroeger vond ik de Casio een beetje te bulky. Mijn bt edifice daarbuiten gelaten. Toen kreeg ik een casio g shock van een HF lid en begon ze te waarderen. @GiveMeYourDough zou als creative director daar prima aan de slag kunnen

2 likes

1 like

11 likes

Haha thanks voor het compliment :laughing:

1 like

Nog nieuwe aanwinsten?

De fossil kun je met een druk op de knop de dial/achtergrond van kleur veranderen. Blauw of rood is wel grappig.

3 likes

2 likes

Inmiddels niet meer van mij maar van m’n zoon, maar deze heerlijk felle oranje Orange Baby Monster valt óók goed op. Ik vind deze oranje kleur altijd wel aangenaam en zoek nog een mooie om die behoefte weer te kietelen, alleen ben ik 'm wel in het hogere segment aan het zoeken.

6 likes

5 likes

5 likes

Gaaf

1 like

Zeer mooi idd. Plaat blijf je naar kijken en blijft nieuwe dingen ontdekken. Vooral in de zon een absolute zee van kleurstellingen.
Merk alleen dat ik meer richting t meer vintage-look tijdloze trek

1 like

Foto van gisteravond

7 likes

Recent het merk ZRC ontdekt… ik vind het gaaf. Deze heb ik niet maar zou ik geen straf vinden om in de collectie te hebben (foto van het net).

4 likes

Heb de serie eerste Tag Heuer F1 chrono’s gehad. Vond deze leuk kleurrijk maar ook een quality feel hebben. De uurwerken van Ronda Harley zijn overigens alles behalve quality :wink: toch spijt dat ik ze wel verkocht heb in de loop der tijd.

6 likes

6 likes

10 likes

ja ik hou er ook van hoor :+1:

14 likes