http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&2&2uswk&FHF_96_4
Mooi uurwerk
Een rus toch? Vostok?
Ja is een Vostok jubileumeditie van het 75 jarig bestaan van de vliegschool (academie) in Tambov met een handtekening van Generaal Gorev die daar destijds directeur van die Academie was.
Ziet er mint uit.
Hou voorlopig vast. Russen verkopen momenteel slecht😳
Ja maar wil ik niet verkopen hoor is hier voor de verzameling en heel af en toe draag ik hem een dagje.
Heb het gekregen van een emigrerend familielid dus geen intentie om het te verkopen.
Toch blijf ik om wat voor een (rare) reden de Mission to Venus als man zijnde interessant vinden.
Heb ook het gevoel dat met de juiste strap je als man zijnde dit horloge prima kan dragen…
Delen er mannen deze mening of vinden jullie die model echt voor dames?
Hier 3 voorbeelden waarbij ik combinatie echt mooi en draagbaar vind als man zijnde.
Omdat je km teller op miles staat doe ik:
not sure if serious
Een echte man durft roze te dragen😉
Mijn bijdrage. Blauw is meer in de details dan dat het er echt uitspringt. De andere twee passen hier wel.
Nu nog iets leuks roods en groens
Draag ze niet dagelijks, staan niet op tijd. Ik weet het.
De huidige staat van de verzameling, wat kleurrijk betreft:
Aqua, groen, oranje, oranje-blauw en azuur. Ik neem alles wat wit, zwart, beige en donkerblauw is even niet mee.
Dames…en de rest van de moonswatch voor kinderen…sorry
Die Citizen is echt prachtig
Die groene is echt wel graaf, mag ik in je testament😳
Zijn niet mijn foto’s… Dus gok dat de persoon op de foto ‘gewoon’ miles gebruikt
Deze is gaaf! Maar gezien je naam en de kleuren vermoed ik een dames horloge of niet?
Yup.
De marketing voor de Malibu collectie is op vrouwen gericht: