Ik hou wel van opvallende kleuren. Wie heeft er nog meer die voorliefde? Laat eens zien wat voor moois je hebt....

Van GIPHY
Een app-je waarmee je gif-jes snel kan vinden.

1 like

Het MODEL is identiek aan een speedmaster, die vind je dus alleen geschikt voor kinderen ?
Weird flex.

Alhoewel het natuurlijk heul erg enorm stoer is om in IEDER draadje waar iemand ook maar waagt om over een Moonswatch te beginnen met denigrerende opmerkingen te strooien.

Best wel droevig (ik vind de meeste rolexen foei leeluk, maar heb dan wel het fatsoen dat niet in het groene gedeelte rond te bazuinen)

Wat een ontzettende onzin.
Je kunt wel heel stoer “model” met hoofdletters schrijven, maar uit de vraagstelling van Jay blijkt duidelijk dat hij het over dìt horloge in deze kleurstelling heeft.
Dìe vraag beantwoord ik.
Niet meer, niet minder.
Kijk ook even in welk draadje dit staat.
Kijk nog eens goed naar de foto’s van Jay , en beweer dan nog maar eens met droge ogen dat ik ongelijk heb.
Groet Eddie.

1 like

6 likes

Adem in adem uit. Geen energie in steken😉

1 like

Tja niet de duurste maar wel kleur

3 likes

7 likes

gewoon, omdat het kan…

4 likes

Dit wil ik toch even corrigeren.
Dit is de enige die ik heb waar ooit een markering afgevallen is, waarschijnlijk door uitgedroogde lijn.
En ik heb toch echt véél oudere exemplaren.

2 likes

Ik had vroeger de BIG TIC dat was toen echt wel iets heel anders dan wat anderen om hadden.
Ik heb fossil altijd wel een modemerk gevonden maar toch ook wel leuke horloges. De big tic was toch best een goed gevulde kast. De armband voelt niet heel bijzonder aan maar de horloge zelf voelt wel stevig en voel je echt wel wat weerstand als je de tijd instelt. Maar idd het is geen seiko. En een roerige geschiedenis

1 like

4 likes

Mooie Nautica zeg, :smiley:, @BroederBill

1 like

:wink:

1 like

@BroederBill, ff een geintjuh tussendoor … thuis ben ikzelf, náást mijn horloge, tevens kleurrijk … wánt … :joy: :upside_down_face: :sweat_smile:

ik heb altijd een rooie kop, wanneer ik naar m’n collectietjuh zit te staren, :joy: :sweat_smile: :joy:

1 like

7 likes

2 likes

Droooool, kwijl…

1 like

10 likes

M’n meest recente fleurige aanwinst :sunflower: :hibiscus: :blossom:

10 likes

Zalmroze :sushi::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes