Ik hou wel van opvallende kleuren. Wie heeft er nog meer die voorliefde? Laat eens zien wat voor moois je hebt....

Ach ik heb zoveel bonte kleuren. Ik doe eens gek. Wit

4 likes

Ik doe deze er nog maar bij…

10 likes

Deze van mij er ook even bij hier. :blush:

Fijne avond gewenst.:wine_glass:

11 likes

Ik ben helemaal gek op mijn omega swatches. Combinatie van band en horloge…

2 likes

The Jelly Stag

5 likes

Ik denk het niet.
Volgens de kleurenleer LTS schilderen 1969 is wit een mengsel van alle kleuren licht en zwart het ontbreken van alle licht.

2 likes

:heart_eyes:

3 likes

Zwart geldt als de donkerste kleur die er is. Samen met wit en grijs behoort zwart tot de achromatische (“neutrale”) ofwel niet-bonte kleuren. Deze staan in tegenstelling tot de bonte kleuren

Het ziet hier zolangzamerhand zwart van de gekleurde meningen… :slightly_smiling_face:

Bill, als jij dat vindt, prima.
Ik heb helemaal geen zin om hier dezelfde discussie weer te gaan voeren als, als 13 jarige aspirant schilder op de LTS.
Het enige wat ik me afvraag., was het je bedoeling om hier allemaal zwarte en witte horloges te zien toen je dit topic opende?

1 like

Haha nee hoor eddie. Ik had een zwart-witte week. Morgen ga ik weer aan de bonte kleuren. Ik neem mijn prettablet weer in en ga er weer voor. Ik weet zelf niet wat me bezielde🤣

1 like

11 likes

12 likes

Fossil heeft een roerige geschiedenis. Dit komt door de groeistuipen, die elk horlogemerk dat begint, doormaakt.

Groei is een kenmerk naar de volwassenheid van een merk. Het horlogemerk groeit als het ware, met alle kenmerken van een (geestes)kind van de stichters van het betreffende merk: hier: Fossil.

1 like

Soms heb ik wel eens rare dagen.

19mm Straphabit Sailcloth op een Bulova Devil Diver.
En ja, die kleuren heb ik speciaal bij elkaar gezocht.

10 likes

Dit is natuurlijk ook wel een mooi topic om deze foto nog even neer te plempen.

12 likes

Vandaag binnen…“Purple Rain”

5 likes

Nu de blauwe nog dan heb ik de drieenigheid.

1 like

Deze blauwe misstaat hier eigenlijk ook niet.

3 likes