Ik hou wel van opvallende kleuren. Wie heeft er nog meer die voorliefde? Laat eens zien wat voor moois je hebt....

Ik zal nog een keer wat beter moeten kijken maar heb jij nou die citizen met papieren dial in twee kleuren?

1 like

Niet de felste kleur van mijn collectie maar wel kleurrijk. (Bandje heb ik hier overgenomen maar helaas nog geen perfecte match, en bruine tropics zijn dan weer te bruin. Zou een Redwood moeten hebben😬)

12 likes

24 likes

helaas zijn het ‘maar’ de NB series en niet de AQ serie.
maar ik sta zeker open voor sponsoring zodat ik deze ook aan mijn verzameling kan toevoegen :grin:

2 likes

23 likes

De groene Brycen is wel een beauty :heart_eyes:.

16 likes

En deze nog incoming :blush:

21 likes

Leuke collectie niet gangbare kleuren zo

1 like

Daar ben ik het roerend mee eens. Ik blijk, zonder er zelf bewust voor te kiezen, best van kleurvariëteit te houden. Maar ben ook best wel pietluttig over de precieze toon. Maar ik doe het er niet om omdat de kleuren opvallend moeten zijn. Het moeten vooral mooie kleuren zijn die bij voorkeur verrijkt worden door de materiële afwerking.

Die Citizens doen deugd in dit kistje.

2 likes

@Cihanski

Vond hem ook hier wel op zijn plek

1 like

Geel.

10 likes

Ook deze mag hier niet gemist worden @DVR

1 like

Sinds gisteren deze best veel kleuren leuk met de zon erop…

16 likes

Straf, ik dacht echt dat ik ze hier al gepost had. Duizendmaal excuus BroederBill. :pray:
Speciaal voor dit topic nieuwe foto’s nadat ik het grondig heb gepoetst. :star_struck:

22 likes

Ik heb zelf ook niet de 700+ doorgeworsteld. Maar vond dat hij wel extra aandacht verdiend :joy:

1 like

Seiko LM 5216-7010 Morpho

Iemand nog een idee welke kleur band mooi te combineren is met een blauwe wijzerplaat?

Seiko LM 5216-7010

Seiko LM 5216-7010

26 likes

Mijn kleurrijkste stukken. :grin:

19 likes

Mag ik wel!

1 like

Ik hou zeker ook van kleur! Dit zijn mijn kleuren.

11 likes

Hierbij mijn Lemonade

19 likes