Ik hou wel van opvallende kleuren. Wie heeft er nog meer die voorliefde? Laat eens zien wat voor moois je hebt....

Dit is zeker een leuke combinatie!

1 like

10 likes

6 likes

4 likes

Ik miste ook wat kleur, en heb vanmiddag een oranje monster besteld. Net in tijd voor de zomer.

1 like

Ik ben gek op kleur😀

9 likes

NA :sunglasses:

8 likes

Heb je ook snel gedaan.

1 like

Ijzer smeden als het heet is :grin:

Sinds de topic kom ik erachter dat er meer kleur gedragen wordt dan ik verwachtte.
Vaak zie je op de posts hele mooie zachte Gents kleuren. Ik dacht dat ik de enige gek was die zoveel kleuren had en droeg

1 like

Heb ook pas voor mijn vrouw en voor mijzelf een combinatie aanschaf gedaan haha

#anwbkoppel

8 likes

Gedurfd

1 like

6 likes

Ja dat vond ik nou ook, best wel een opluchting om te zien dat er veel leden zijn met dezelfde grote variatie van smaak.

Ik hou enorm van vintage maar ook van strak en pop art meer veel drukke.

Dit draadje geeft goeie ideeen, top initiatief.

1 like

Deze blijft een super-custom!!!
Nog even wachten tot m’n ErrediBi terug is!
Gelukkig is de AS er nog!!


Op m’n saaie horloges zet ik gewoon een van m’n kleurige bandjes en klaar ben ik met de vrije interpretatie van “de kleren maken de man”. Zie m’n “saaie” Chrono:

5 likes

Wat een Invictawaardige knoeperd

7 likes

Da’s nog niets!
De “Pato” van mij is klein vergeleken bij de Big1…
De special van m’n motorvriend Dris, van TwinMotorcycles en eigenaar van een mooie Shelby:


Lijkt nog groter op m’n kleine polsje :joy:. En nee, niet te vergelijken met Invicta!! Deze zijn een voor een gemaakt!!

5 likes

Heerlijke Hollandse kleur :rofl:

14 likes

Oranje is nooit slecht.

Ik heb net een zomer-strand-vakantie-beater gekocht in Oranje, mijn voorliefde voor vintage en strand passen niet samen :sweat_smile:

Nu nog een mooie rubber of nato erbij zoeken en klaar voor de zomer.

3 likes

Die rode is vet :star_struck:!

1 like