Op TZ-UK zit in ieder geval een medeforummer die het geld voor zijn Rolex-collectie met acteren heeft verdiend. En dat is geen geheim, hoewel hij niet onder zijn eigen naam post. Van tijd tot tijd laat hij wat zien van zijn collectie.
Om dit draadje dan eindelijk maar eens van foto’s te voorzien…

Ook hier zijn medeforummers die een collectie horloges hebben ter waarde van een leuke verbouwing aan een huis (minstens een verbouwing). In de loop van de tijd laten ze mondjesmaat weten wat ze in hun bezit hebben (ik schrijf expres niet ‘wat ze in huis hebben’ want waarschijnlijk ligt een groot deel bij de bank in een kluis).
Wat me verbaast is dat je in je eerste posting vertelt dat je allemaal high-end horloges hebt, om vervolgens te zeggen dat je er niet mee te koop loopt door er foto’s van te maken. Mijn (logische?) vraag is dan: loop je wel met een Frank Muller over straat? Of zit je er mee op het terras? Polo’tje met korte mouwen aan, het glas tillend met een vermogen aan je pols… Het lijkt met dat een kwaadwillend persoon met een beetje horlogekennis je dan rustig achterna loopt/rijdt om eens te kijken waar je woont. Of is deze vraag onnodige voeding van je (voor jou terechte!) angst om met je collectie te koop te lopen?
Persoonlijk zou ik liever een foto van mijn F.M. laten zien dan er in werkelijkheid mee op het terras gaan zitten.
Laatste vraag: waar rij je in? Zo gewoon, in het dagelijks verkeer?
Menno