Ik stel me ff voor, beste (mede)-forummers

Een foto kan geen kwaad hoor. Als je geen foto’s wil laten zien denk ik dat je erg weinig op een forum als dit te zoeken heb.
Juist hier willen we af en toe eens een foto zien. Dat je niet je gehele collectie erop wilt zetten hebben we begrip voor, maar een link naar de site van het merk zelf komt je geloofwaardigheid niet ten goede.

Maar dit is slechts mijn mening.

Beste mede-forummer(s),

Ik heb veel begrip voor u allen in dezen.
Het is mij meer te doen om mee te "bomen"
over de technische kant van de horloges.
Daarbij over de kwaliteit en evt. productie-
wijze te praten en van gedachten te wisselen.
Ik hoopte dat dit hier kan op het forum, zonder
verplicht foto’s te laten zien, waarbij ik me dus
echt niet prettig en ontspannen kan voelen. Mocht
blijken, dat het forum er moeite mee blijft hebben
dat ik geen foto’s plaats, zal ik me van het forum
weer verwijderen, geheel vrijwillig en zeer snel.
Het ging mij erom, eens een forum “te proberen” om
ook eens te voelen hoe het eraan toe gaat op internet.

Groet van Cee Lo Green

Reden wijziging: spellings-fouten verbeterd

Beste Cee Lo,

Ik ga ervan uit dat je het niet erg vindt dat we elkaar bij de voornaam noemen, want dat doe we in het dagelijks leven immers ook altijd. Ik ben blij dat je op dit forum uit de kast durft te komen. Wij - bekende artiesten met een passie voor horloges - zitten al teveel in het verdomhoekje. We kunnen niks, want in no time zit er een fotograaf in onze nek te hijgen, of hebben we geflipte groupies in de tuin liggen. Onze managers raden ons af om op fora te zitten, want iedere positieve uitspraak die we in de richting van een bepaald merk doen wordt gezien als een gemiste kans op inkomsten en zeggen we iets negatiefs dan hebben we weer een lawsuit aan de broek hangen. Maar hoe onderdruk je je passie voor horloges!? Ik volg je en kom uit de kast!! Ik heb de hele range Pateks vanaf 1980 (mijn geboortejaar) nu bijna compleet! Wat een kunstwerkjes zitten erbij. Natuurlijk zet ik ze niet hier op het forum (ik ben die gekke Snoop Dog niet), maar het is heerlijk om toch zo je hobby te kunnen delen met anderen. Ik zit er nu aan te denken om alle horloges van Otumm te kopen. Volgens mij is dat een dikke hit of wordt het een dikke hit. Cee you later (ha, ha ons grapje).

Groetjes

Christina A.

PS
Ik zie je vrijdag weer op Nederlandse les. Heb je het hoofdstuk over enkel- en meervoud al doorgenomen?

Heb je je laten opereren, Christina ? :smiley:

Op TZ-UK zit in ieder geval een medeforummer die het geld voor zijn Rolex-collectie met acteren heeft verdiend. En dat is geen geheim, hoewel hij niet onder zijn eigen naam post. Van tijd tot tijd laat hij wat zien van zijn collectie.

Om dit draadje dan eindelijk maar eens van foto’s te voorzien…

Ook hier zijn medeforummers die een collectie horloges hebben ter waarde van een leuke verbouwing aan een huis (minstens een verbouwing). In de loop van de tijd laten ze mondjesmaat weten wat ze in hun bezit hebben (ik schrijf expres niet ‘wat ze in huis hebben’ want waarschijnlijk ligt een groot deel bij de bank in een kluis).

Wat me verbaast is dat je in je eerste posting vertelt dat je allemaal high-end horloges hebt, om vervolgens te zeggen dat je er niet mee te koop loopt door er foto’s van te maken. Mijn (logische?) vraag is dan: loop je wel met een Frank Muller over straat? Of zit je er mee op het terras? Polo’tje met korte mouwen aan, het glas tillend met een vermogen aan je pols… Het lijkt met dat een kwaadwillend persoon met een beetje horlogekennis je dan rustig achterna loopt/rijdt om eens te kijken waar je woont. Of is deze vraag onnodige voeding van je (voor jou terechte!) angst om met je collectie te koop te lopen?

Persoonlijk zou ik liever een foto van mijn F.M. laten zien dan er in werkelijkheid mee op het terras gaan zitten.

Laatste vraag: waar rij je in? Zo gewoon, in het dagelijks verkeer?

Menno

Kon je die ferrari niet bestellen zonder gekke witte cirkeltjes?

Zeemeester Schreef:

Ik begrijp het helemaal, om die reden heb ik nooit
verteld over mijn collectie ferrari’s die in mij
garage staan. Maar op onderstaande link kun je een
idee krijgen wat ik heb, gelieve niet
doorvertellen hoor

http://www.ferrari.com/english/gt_sport%20cars/cur
rentrange/f12berlinetta/Pages/f12berlinetta.aspx

Gr

Zeemeester

Hallo forummer Thieuster,

Je lijkt me geheel te begrijpen, wat mij erg gerust stelt.
Inderdaad vind ik het dragen van mijn horloges in het
openbaar geen probleem, want altijd draag ik lange mouwen
aan mijn overhemden en casual sweat-shirts c.q. pull-overs.
Dit doe ik geheel en al om niet al teveel in het oog te lopen
met mijn horloges. Alleen bij goede vrienden en bekenden, durf
ik desgevraagd wel mijn horloges te laten zien: alleen 1-op-1.
Niet bij feestjes, verjaardagen met veel mensen etc. Geen enkele
keer heb ik problemen ondervonden en mijn vrienden en ik doen het
allen hetzelfde: altijd in lange hemds-mouwen omniet teveel op te
vallen. Voor mij is het praten over de inwendige techniek en de
kwaliteit en evt. productiewijze(n) van de horloges de nagestreefde
hobby van een horloge-collectie aanleggen en veel variatie in bezit
te hebben. Het was mijn nieuwsgierigheid, die mij naar een horlogeforum
als deze toe dreef, puur en alleen om te ervaren hoe dat in zijn werk gaat.
Om je laatste vraag te beantwoorden: ik rijd expres in een Toyota Hybrid,
dit om ook weer niet teveel uit de pas te zijn en op een verkerde manier
in het oog te springen.
Ik heb mijn rijkdom zogezegd altijd goed kunnen verbergen en privé beleven.
Dit laatste zeg ik dus “bij wijze van spreken”.

Groet van Cee Lo Green

Lijkt me mieters gezellig dit soort tete-a-tetes!

Seiko angstvallig verbergend…

Idd gek, dat je Sinn bij de redelijk geprijste merken zet naast Zeppelin en Junkers en ook van prijsklasse 10.000 euro plus, naar rond de 300 gaat.
En geen foto’s van wegen “veiligheids” redenen, doorgaans zijn of doe je deze prijsklasse horloges heel goed verzekeren. Paneraie Rolex, Breitling, IWC e.a. worden hier getoond bij het leven.
Terwijl dit in mijn ogen veel aantrekkelijkere horloges zijn voor “dieven” omdat deze makkelijker te slijten zijn
een Audermars, Hublot en dergelijke.

Maar dat is mijn mening

Grt, Martin

1 like

Don’t feed the troll mensen.
Goed weekend :slight_smile:

Ik ben computertechnisch niet super onderlegd, maar wat is het verschil tussen een link plaatsen naar naar de fabrikant van een horloge die je hebt, of zelf een eigen foto plaatsen? Dat je zo’n horloge hebt is dan toch voor iedereen al duidelijk en te zien?

Lijkt me verschirkkelijk trouwens om zo te moeten leven en omgaan met je rijkdom…

Groet

(om veiligheidsredenen zet ik mijn voornaam er maar niet bij deze keer…)

Heel verstandig H… Euh ik bedoel Orisfan!

:slight_smile:

Orisfan schreef…
Lijkt me verschirkkelijk trouwens om zo te moeten leven en omgaan met je rijkdom…

Ja, vandaar dat alle jachten en dure auto’s in monaco afgedekt zijn met een zeiltje.:wink:

Gelukkig houden mijn vrienden er rekening mee om niet te veel op te vallen als ze op bezoek komen.

gr Ron

1 like

Hé, da’s de parking van onze plaatselijke Aldi-winkel ! ! !

Hoe kom je daar aan ?

bikerplus Schreef:

Orisfan schreef…
Lijkt me verschirkkelijk trouwens om zo te moeten
leven en omgaan met je rijkdom…

Ja, vandaar dat alle jachten en dure auto’s in
monaco afgedekt zijn met een zeiltje.:wink:

Gelukkig houden mijn vrienden er rekening mee om
niet te veel op te vallen als ze op bezoek komen.

http://i266.photobucket.com/albums/ii246/bikerplus
/GarageVerkoop.jpg

gr Ron

Hey!!! Was jij daar ook?!

Dit was toch op de parkeerplaats van de Aldi???

dmc Schreef:

bikerplus Schreef:


Orisfan schreef…
Lijkt me verschirkkelijk trouwens om zo te
moeten
leven en omgaan met je rijkdom…

Ja, vandaar dat alle jachten en dure auto’s in
monaco afgedekt zijn met een zeiltje.:wink:

Gelukkig houden mijn vrienden er rekening mee
om
niet te veel op te vallen als ze op bezoek
komen.

http://i266.photobucket.com/albums/ii246/bikerplus

/GarageVerkoop.jpg

gr Ron

Hey!!! Was jij daar ook?!

Soory marc, jouw post niet gelezen voordat ik de mijne plaatste :)-D

Marc-B1 Schreef:

Hé, da’s de parking van onze plaatselijke
Aldi-winkel ! ! !

Hoe kom je daar aan ?

Ten aanzien van TS: als je miljonair bent dan weet je volgens mij genoeg van de wereld om te weten dat het onzin is om je op een forum aan te melden maar geen foto’s te durven posten uit vrees voor proletariërs. Als dit serieus zou zijn had je niet over je rijkdom gesproken, maar het onderwerp discreet gewoon niet genoemd. Er zijn hier een paar echt vermogende forummers die zich nooit over hun levensstijl uitlaten maar wél hun horloges laten zien. Ik geloof van het verhaal van TS dan ook helemaal niets. Aan de hand van een foto die je neemt, upload naar een site en hier post kan normaliter nooit iemand getraceerd worden. Als je zo paranoïde bent dat je denkt dat dit toch mogelijk is ben je volgens mij een beklagenswaardig persoon.
Hierbij moet ik sterk denken aan de openingstekst van een verhaal van Marten Toonder genaamd “De Bovenbazen”.

Affijn, ik heb de chips en het bier er maar vast bij gehaald:+

Marc-B1 Schreef:

Hé, da’s de parking van onze plaatselijke
Aldi-winkel ! ! !

Hoe kom je daar aan ?

Met een paar jongens wat vlees en drinken halen voor de BBQ.
Kofferbak is wat klein dus een paar vrienden moesten effe mee.:smiley:

gr Ron