Ik lees al een tijdje mee en wil mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Willem, mijn achternaam is uiteraard geheim.
Ik ben mijn carrière begonnen door vakantie reizen te organiseren voor rijke industriëlen met chauffeur. Na een onderbreking van een paar jaar ben ik in het bankwezen terecht gekomen. Inmiddels timmer ik aan de weg om journalist bij een goedkoop sensatieblad te worden.
Onlangs ben ik door sponsoring in het bezit gekomen van een Otumm horloge dat mij op het lijf geschreven is. Via dit forum hoop ik mijn horloge collectie uit te bouwen.
Omdat het om sponsoring gaat is mijn collectie zeker niet geheim. Geheimhouding is in mijn geval ook absoluut niet noodzakelijk.
Voorstellen a.u.b. via een PB.
één ding is zeker: CLG heeft z’n vermeende
kapitaal niet verdient met de handel, op een Prius
kan geen trekhaak (en geen asbak aanwezig
overigens)
Is waar, gelukkig biedt Toyota een “Rokersgarnituur” als accessoire bestaande uit asbak (voor in de bekerhouder) en aansteker op een draadje voor het luttele bedrag van 75 Euro. Kan TS makkelijk betalen
Al heb ik zelf ook zo mijn twijfels over het verhaal van CLG, je zal maar paranoïde / wereldvreemd zijn, niet op de hoogte van ‘forum etiquette’ of de ‘ongeschreven mores’ op een specifiek forum en op deze wijze ontvangen worden.
Kritiek okay, maar stel dan scherpe vragen en/of help iemand zijn/haar beeld aan te passen naar wat hier ervaren wordt als ‘de realiteit’. Of reageer helemaal niet.
Hoe dan ook, CLG zette hier zijn eerste schreden op een liefhebbers forum en het zijn waarschijnlijk meteen zijn laatste…
Al heb ik zelf ook zo mijn twijfels over het
verhaal van CLG, je zal maar paranoïde /
wereldvreemd zijn, niet op de hoogte van ‘forum
etiquette’ of de ‘ongeschreven mores’ op een
specifiek forum en op deze wijze ontvangen
worden.
Kritiek okay, maar stel dan scherpe vragen en/of
help iemand zijn/haar beeld aan te passen naar wat
hier ervaren wordt als ‘de realiteit’. Of reageer
helemaal niet.
Hoe dan ook, CLG zette hier zijn eerste schreden
op een liefhebbers forum en het zijn
waarschijnlijk meteen zijn laatste…
Al heb ik zelf ook zo mijn twijfels over het
verhaal van CLG, je zal maar paranoïde /
wereldvreemd zijn, niet op de hoogte van ‘forum
etiquette’ of de ‘ongeschreven mores’ op een
specifiek forum en op deze wijze ontvangen
worden.
Kritiek okay, maar stel dan scherpe vragen en/of
help iemand zijn/haar beeld aan te passen naar wat
hier ervaren wordt als ‘de realiteit’. Of reageer
helemaal niet.
Hoe dan ook, CLG zette hier zijn eerste schreden
op een liefhebbers forum en het zijn
waarschijnlijk meteen zijn laatste…
Ach, seen it before. Ik herinner mij de introductie van Bas met zijn PP verzameling. Leuk om mensen hierna door het stof te zien kruipen.
Ik heb mijn twijfels of dat bij mister Green ook gaat gebeuren maar het is altijd leuk.
Is het al tijd voor bier en nootjes?
Tja, in hoe ik het forum heb leren kennen en hoe ik meen dat de ‘doelstelling’ is van de oprichter(-s) vind ik een groot aantal van de reacties hierboven daar niet in lijn mee.
Maar dat is natuurlijk mijn mening en zeker zijn een aantal aspecten in deze thread minimaal vermakelijk te noemen.
Ik geloof dat ik getriggered werd door een ervaring op een ander forum waar voor mij de ‘verhuftering’ van het internet uit bleek.
Wat ik charmant vind aan dit forum is juist de intentie om met respect en klasse met elkaar om te gaan.
Ik weet zeker dat CLG ook ‘ontmaskerd’ had kunnen worden op een meer intelligente wijze. Los daarvan was hij toch wel door de mand gevallen als het allemaal een hoop onzin betreft en hadden we het zeker geweten.
O ja, en van mijn verzameling en foto’s worden de meesten hier waarschijnlijk ook niet erg warm
Tja, in hoe ik het forum heb leren kennen en hoe
ik meen dat de ‘doelstelling’ is van de
oprichter(-s) vind ik een groot aantal van de
reacties hierboven daar niet in lijn mee.
wees eerlijk: het was een open deur!
Jogem Schreef:
O ja, en van mijn verzameling en foto’s worden de
meesten hier waarschijnlijk ook niet erg warm
de meesten worden ook niet horny van mijn 3 klokjes, niet mijn probleem
Tja, in hoe ik het forum heb leren kennen en
hoe
ik meen dat de ‘doelstelling’ is van de
oprichter(-s) vind ik een groot aantal van de
reacties hierboven daar niet in lijn mee.
wees eerlijk: het was een open deur!
Ja dat wel. Nogmaals, ik deel de twijfels.
Wil niet de moraalridder uithangen hoor (te laat) maar zie wel vaker reacties op met name nieuwe leden waarvan ik echt denk “reageer dan helemaal niet”. Daarbij geef ik toe dat het bij mij ook wel eens jeukt, meestal kan ik mij echter inhouden, met uitzondering van vandaag kennelijk
O ja, en van mijn verzameling en foto’s worden de
meesten hier waarschijnlijk ook niet erg warm
Het leuke van dit forum is dat zo goed als alle horloges worden gewaardeerd, en je je dus niet beter hoeft voor te doen dan je eigenlijk bent. Een normale (lees zonder onzin) introductie was op een hele andere manier ontvangen. Wij zijn allemaal best leuke mensen, maar ik begrijp de reacties maar al te goed.
Ik ben het eens met deze stelling. Alles word hier gewaardeerd op replica’s na natuurlijk.
De introductie die de persoon in kwestie heeft gedaan heeft hem, denk ik, zijn kop gekost.
Mede omdat hij, hoog van de toren blazend, binnen komt en vervolgens zich achter een gordijn van veiligheids en achterdocht verschuilt
Op dit forum komt van alles voor bij van een simpele swatch tot een top end PP, om maar een voorbeeld te geven.
( Ik ben ook nog maar net lid en mijn foto’s komen er wel aan;)
Jammer dat je niks meer van je laat horen in deze discussie, trek je niks aan van de jaloerse reacties! Wij weten wel beter Als publiek figuur roep je dat op overval waar je komt. Maar als puntje bij paaltje komt willen ze allemaal met je op de foto.
Ik wil je graag 1 op 1 ontmoeten, misschien kunnen we wel zaken doen.
Omdat je adres natuurlijk niet op het hele internet bekend moet worden, graag contact offlist via een PB.