Ik heb al best wat horloges geplaatst. Ik heb ook gezocht naar een “edit” knop en helaas niet gevonden. Oh, moet ik daar jaren op wachten? Voorlopig heb ik al enkele keren mijn berichtjes met een foutje verwijderd en dan maar een gecorrigeerd berichtje geplaatst.
Dank je. Ondertussen heb ik al best wat foto’s genomen en hier gedeeld. Zie je ze?
Welkom Lior
Welkom
Ik heb ze niet gezien helaas
Zie jammer genoeg geen foto’s van je horloges maar als nog een warm welkom!
Van harte welkom Lior, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!![]()
![]()
Leuk dat je hier mee doet, Lior.
Het klopt dat je eerst niet je bericht kan editten. Een methode is dan inderdaad om je bericht te verwijderen en opnieuw te plaatsen.
Je kunt op iemand klikken en zien welke berichtjes diegene geplaatst heeft en zo ook bij mij zien welke horloges ik in verschillende forums geplaatst heb.
Ik zie een Lip Bashmakoff in je avatar! Dat is alvast een hele toffe!
Na 1 jaar meedoen ga je doorgaans meteen naar trust level 2 en meteen naar 3. Dan kun je editten, verkopen en nog veel meer…
Welkom op HF Lior. Benieuwd wat HF gaat toevoegen aan jouw persoonlijke horloge reis
Flinke en mooie verzameling! Welkom!
Mijn vrouw zou blij zijn als dit het enige zou zijn. Ik heb nog veel meer. Jullie kennen het wel, we zitten allen in hetzelfde schuitje. ![]()
Het is natuurlijk van binnen een LIP, maar zelf vond ik de Edox versie de mooiste en het was een klus er een te vinden die al die decennia ongedragen was en helemaal compleet geleverd werd. Ik ben er heel blij mee!
Welkom Lior. Mooi collectie heb je.
Thanks dat scheelt zoekwerk. Mooie collectie!
Welkom. Vintage is extra leuk
Welkom hier Lior.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Autocorrect van ik lees?