Ik vind het niet leuk meer

“ik surf me helemaal gek” Nog lang niet genezen Dreski, tijdbom die elk moment weer kan afgaan :joy:

Ja wie weet. Maar ik denk zelf van niet. Ik vind 50 euro al te veel voor een horloge. Dat surfen ga ik denk ik ook mee stoppen heb echt alles wel gezien en gehad. zinloze bezigheid. (voor mij dan)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Wie zoekt die vindt.

Tijd voor een stukje repli kaas :yum:

1 like

Euh daar heb ik al in gezeten. :blush: En zoals het topic begon ik vind de prijzen gewoon niet normaal meer. De toekomst zal ook leren hoe lang dit door zal gaan. Ik zie toch om me heen een generatie die echt geen mallemoer om horloges geeft en wij houden ook een keer op met ademen.
Sinds een jaar werk ik in een pak. Ik heb nog wat duikers en die passen niet onder die klote maatoverhemden die ik krijg. Zit al 3 maanden te zoeken naar een dress watch maar doe gewoon mijn horloge af als ik werk. Zag een prima Festina klokje lekker plat voor 65 euro maar ik ben gewoon te krenterig om hem te kopen. En ik zonder horloge dat had ik nooit verwacht.
In mijn vorige functie kon ik lekker alles dragen. Wanneer ik nu thuis kom pak ik meestal een quartz omdat ik geen zin heb een automaat gelijk te zetten en aan te slingeren. Dat zijn toch wel tekens hoor hahaha.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

…niets nieuws dan. Come to the vintage side! We’ve got cookies!

1 like

Ach - ik werk in de metaal en als ik mijn horloge niet afdoe tijdens het werk, beschadig ik m’n werk en/of m’n horloge. Heb drie (korte) pauzes per dag, dan gaat-ie wel telkens even om. :smile: Je begrijpt dus ook dat automaten niet bijzonder geschikt zijn voor mij… :smirk: …een Seiko redt het nog wel, die windt efficient genoeg op. Een 7750 zou denk ik niet gaan.

Ik maak er trouwens geen punt van om de Speedmaster mee te nemen, of een vintage. De meeste mensen hebben toch niet door wat je draagt. De meesten kijken namelijk semi-permanent op hun smartphone als ze niet aan het werk zijn. :unamused: :wink:

Just a little bit of Sunday-evening ranting, folks. :grin:

2 likes

Ik denk Dreski dat je er op dit moment echt wel klaar mee bent.
Wil niet zeggen voor altijd. Maar het verzadigingsmoment is er geloof ik wel. Ik loop er op dit moment ook wel tegen aan.

Elf.

Even alle gekheid…

Die belangstelling voor horloges gaat waarschijnlijk nooit meer over.
Same here, vrees ik met grote vreze. :wink:

Grt.

Hallo Dreski,

Heb je ook niet eens de behoefte te ruilen, drang naar iets anders(dus zonder geld uit te geven)?

Gr. Ferdinand

Ben ik helemaal met je eens, maar ik denk dat het bij hem gaat om de wil/onwil er een substantieel bedrag aan te besteden gezien het feit dat hij nog wel aan site surfen doet :heart_eyes:.

Mvg,
TW

Als iedereen zo denkt, kunnen we de “Te Koop” afdeling hier wel sluiten! :laughing:

2k, dat is toch al high end ;);):wink:

[Duveltje modus weer uit]

Wat is de lol vh dragen v horloges. Koop horloges als belegging.

Je vond t immers ook een mooi rendement :wink:

Maar alle gekheid op n stokkie. Een hobby moet leuk blijven. En als je er door overspoelt mee raakt kan dat de lol ook verminderen.

Zo hoor ik vaker v mensen die er mee begonnen als hobby en er hun werk van gingen maken dat ze er wel goed.in werden, maar dat de fun er van verdween. Misschien dat je jezelf teveel overspoelt Had? Ik merkte het zelf ook, en reguleer mezelf door telkens maar een paar horloges in huis te hebben. Dan blijft het voor mij telkens uitkijken naar momenten om weer iets moois op te halen. Al dan niet om de collectie uit te breiden of er iets aan toe te voegen.

Ik hoop dat je de fun van horloges weer terug vindt.

May The WIS Be With You

Ach Dreetje, blijf toch lekker hier bij ons op het forumpie.
Dat doen ik toch al vanuit het oogpunt van liefhebberij. Of je nou horloges heb of vaak aliassen wat maakt t uit. Komen we toch samen telkens lekker terug, wat ken ons dat scheeluh. Wij zijn echte die-hards.

JB
:wave: :grinning:

Anders kun je ook ██████████████████ gaan sparen,
veel goedkoper en als je die goed weet te verkopen maak je nog dikke winst ook.

Vandaag vond ik dit wel mooi. Heb net niet genoeg bier op om op “kopen” te drukken.


Heb hem wel op een lijstje gezet maar na een paar weken denk ik vaak Mwoah…

2 likes

Misschien maar goed ook anders had je een flinke kater na aankoop van deze velatura :wink: