Ik weet niet of er pooiers rondlopen op dit forum, maar ik heb het ideale horloge gevonden voor jullie

Bling? Check. 50 mm? Check. Perpetual calendar chronograph? Check.

3 likes

Wat een lelijk horloge. Daarnaast is 50mm veel te groot.

Is toch ideaal? Laat zien dat je rijk bent! :joy:

1 like

Voor elk horloge is een doelgroep, denk dat er wel meer geïnteresseerde zijn in dit model als alleen pooiers.

De hele Breitling for Bentley lijn trekt mij ook niet. Heb er wel eens even om de pols gehad van een collega en was onder de indruk van de kwaliteit en afwerking. Maar veel te groot en opvallend voor mij.

Top, bedankt voor de tip.

6 likes

Sorry, de meiden hier vinden het niet mooi…

3 likes

Met dik Haags accent “Pooier, welnee… niks ordinairs hier hoor… uitsluitend klassemeisjes…”

1 like

Hoe hheb je het gevonden? Je was dan toch naar iets ernstigs opzoek?

Komt niet zomaar voorbij…

Ik uhhh zocht op uhhh perpetual calendar chronographs. Echt waar.

1 like

:thinking:

Best wel mooi, alleen de wijzerplaat had wit moeten zijn😆

1 like

Staat wel beter bij een witte bontjas.

1 like

Inderdaad, dat combineert😀, maar ik ben vegetariër!

Je hoeft een bontjas ook niet op te eten…

2 likes

Maar je moet die arme ijsbeer wel eerst slachten😂

Zonde dan heb je ook weinig keus in horloge bandjes :stuck_out_tongue:

2 likes

Heb je geen leren schoenen dan? (MvJ was me een beetje voor)

1 like

Uitzonderingen bevestigen de regel☺️, ik draag inderdaad leren schoenen en leren polshorlogebanden😀. ik ben geen veganist, ik eet alleen geen vlees. Vroeger heb ik wel vlees gegeten, maar sinds jaren niet meer, het past gewoon niet bij mij. Verder was dat met die ijsbeer maar een grapje hoor (en dat voor een halve Duitser😀).

3 likes

Ik was even getriggerd door vermeende anti-bont uitspraken, waar mijn mening dichter bij deze tegel ligt: “Leer is Bont zonder Haar”. Maar het is een beetje off topic, ze moeten het maar gauw weer over pooiers hebben hier :smile:

1 like

Chrono zal hierbij echt wel gebruikt worden; bijhouden hoe lang ze al bezig zijn…