Klap alles op marktplaats! Verkoop
Alles! Licht de verzekering op! De kinder bankrekening effe legen, vakantie kan over 5 jaar ook wel! Regel je aanstaande erfenis! Dat horloge heb jij gewoon nodig! Voor het tenkoste gaat van je zelf! Prioriteiten stellen is soms nodig!
Wat een ellende lijkt me dat, dat je het gevoel hebt dat je iets leest wat je helemaal niet had willen lezen en vervolgens de drang voelt om het topic op gang te houden door erop te reageren. Het gaat vast weer vriezen binnenkort, veel winterdip-reacties de laatste dagen…
In het blauwe gedeelte staat er zo n klomp goud te koop …
(1802 day date)
Volgens mij kan @Warroo hem veroorloven zonder eh…al die rare fratsen van je, maar wilde hij het gewoon even meedelen omdat Day-Dates de mooiste modellen zijn die er ooit zijn gemaakt.
Ik snap dat wel.
Een single quick-set 18038 uit 1981 :
En mijn favoriet van de week, een 1803 uit 1974. Pie pan en plexi goodness:
Het klonk als een soort van klacht dat het niet kon vandaar de subtiel tips. Maar als dat niet nodig is…Euh, wat doet hij hier dan nog? Pak dan vanavond nog de deurklink vast van de Rolex winkel om morgen ochtend als
Eerste de pinpas op het betaal apparaat te leggen! Dan de komende tijd met een grijs de wereld uit te lachen terwijl je steeds kijkt hoe Laat het is!
Met alle respect maar je weet niet wat ik voel, of ik t wel of niet had willen lezen en drang heb om te reageren.
Ik had t gevoel dat ik ook wel van alles wil, of dit nu kan of niet.
Ik heb het gelezen en had hierbij geen gevoelens van spijt of: had ik dit nu maar niet gelezen.
Ik heb gereageerd maar voelde geen drang.
Rose is HOT
Heel fijn. Dank je wel voor de opheldering. Welterusten…
Super dikke Rolex alleen nu ik hem heb twijfel
Ik over de 36mm … misschien komt het omdat ik het figuur heb van terror jaap!
You gotta make it something special baby.
Not a watch you wear to work.
And, you should get it from someone.
As a gift.
You dont buy these yourself.
Just like Budah’s ya know…
Okay, will see you soon.
Well, bay bay sweet, and take care!
I will honey
1801 is niet mijn ding
Even los van de glitterens. Te oud, de pie-pan wijzerplaat maakt hem kleiner… te klassiek.
Met mineraal glas al een stuk beter. platte wijzerplaat
Maar… ik blijf een haat/liefde houden met goud. Het is mooi, maar wordt sneller minder mooi. Materiaal goud is gewoon wat grover dan metaal, welke net wat gladder en fijner af te werken is. Wanneer goud gepolijst is zie je het niet. Maar juist op de matte stukken zie je het wel. En mede doordat het materiaal zacht(er) is wordt dat verschil na (bijv) een jaar dragen alleen maar duidelijker.
Heb er nu 3 gehad. Heb geen behoefte aan een 4e exemplaar.
Zou hooguit een nieuwer exemplaar met een grotere diameter eens willen proberen. Paar keer omgehad bij s&c maar ook geen ‘wauw’-gevoel…
Iemand nog slimme opmerkingen over deze beauty/authenticiteit/gepolijstheid? Moet andere dial in maar voor de rest, lijkt hij me top.
Beetje verlekkeren aan grote Day Dates?
I’ve got you covered:
Ik snap de hang naar een gouden daydate wel, maar dan wel eentje met contrasterende wijzerplaat, en zonder steentjes of romeinse cijfers aub.
Dat ze de steentjes op de 11 en de 1 uur positie gewoon iets naast de uitlijning plakken omdat het anders niet naast het dagscherm past, zou mij enorm irriteren als ik er eentje zou dragen.
Bijna helemaal eens. Geen steentjes, geen Romeinse cijfers. Ik wil een champagnedial. En champagne. Veel champagne. Te veel.
Een bijzondere 18248 …
Ja prachtig ding! Ongelofelijk dat ie m aan de straatstenen niet kwijtraakt.