Ik wil een 18238 day date Rolex!

Moet hem nog ophalen maar tot die tijd:

13 likes

Domme vraag wellicht voor iemand die al een paar jaar lid is hier, maar wat is die groene sticker op de achterkant precies? En waarom laten mensen die erop zitten?

Staat het typenummer op. Waarom ze hem erop laten? Ik laat ook wel eens stickers zitten…

Maar deze gaat eraf als ik hem heb!

2 likes

Geeft meer waarde bij een vintage horloge.
Zou 'm laten zitten

Prachtig!:slightly_smiling_face:

2 likes

En fout… haha!

2 likes

:drooling_face:

1 like

Wijzerplaat ga je zo laten?

1 like

Nee… dat is te fout. Wordt een goud/champagne tritium zonder steentjes…

3 likes

En een beurtje er overheen (met dank aan een forumlid met wie ik zo een appelmoes met kers ga eten) bij een AD.

Dayum! Zo scherp!!

1 like

Is het type nummer nu anders zo met die stenen op de plaat? Of gewoon hetzelfde als zonder?

Same

Staat wel iets over de papieren toch? Dus de plaat wel bewaren.

2 likes

Haha… ja, dat zijn meningen die mensen hebben en dat mag uiteraard. Het hangt voor mij af van een aantal factoren of iets/ iemand fout is of niet en niet alleen van een eerste indruk. Ik vind een gouden Rolex gewoon mooi, heb ik altijd mooi gevonden. Ik ken ook best wel een aantal mensen die er met trots een dragen en helemaal niet fout zijn.:wink: Sterker nog… ik ben er ook driftig voor aan het sparen, maar het is wel een heleboel geld… Hoop dat ik het nog voor elkaar krijg! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb mijn 18248 verkocht en het is het enigste horloge dat ik nog steeds mis. Zo vet om de pols!

10 likes

Dat kan je wel zeggen ja! Mooi! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Idd heel enig :+1:

1 like

Ik wil ook wel eens wat: Een leuter van 20cm, een hypotheekvrij leven, een adorerende Roemeense secretaresse met dikke billen en een losse moraal… Het is mooi om te zien dat sommige wensen wel haalbaar zijn in dit leven, dat geeft de burger moed, @Warroo. :slight_smile: :+1:

Veel plezier in München!

3 likes

“Ach… een mens kan niet alles hebben…” zei mijn moeder RIP dan altijd.:slightly_smiling_face: Maar die Rolex moet er komen ‘als het effe kan!’ :smile:

1 like