Ik wil een horloge aanbieden

Die Moris was van mijn opa. Ik heb tientallen uren (misschien wel veel meer) op internet gezocht naar dit horloge voor informatie. Niks gevonden. Nog nooit dezelfde gezien. Hij is kado gedaan aan mijn opa in de jaren 50 voor zoveel jaren trouwe dienst bij de KPM (zeevaart).

Het bandje gekocht bij Blushark

1 like

Dat zou weer een hele hoop heisa voor het forum en de gebruikers met zich meebrengen. Enerzijds vanwege de heisa met de nieuwe regelgeving voor gegevensbescherming, anderzijds vanwege het feit dat derden dan de moderatoren zullen willen dwingen om gebruikersgegevens over te dragen wanneer berichten die derden onwelgevallig zijn.

1 like

Ai, ja dat is ook geen doen.

1 like

Weet je wat voor uurwerk erin zit? Misschien dat je hem eens open kunt maken en de binnenkant hier kan laten zien. Er is vast een hoop over het uurwerk te vertellen, maar de geschiedenis van zo oude merken is vaak helaas lastig tot onmogelijk te achterhalen inderdaad.

Zul je gelijk weer een topic, berichten en de nodige likes genereren om stevig in het zadel te blijven als TL-2’er! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een Moeris uurwerk.17 juwelen.
Moeris is in de 70’s overgenomen door Tissot.
Heb zelfs de doos er nog bij.


3 likes

:joy:
Je loopt toch alweer een tijdje vrij rond?
Je hebt op een gegeven moment ook je account vernieuwd, daardoor ben je nog TL-1 want nog te kort lid volgens mij. Zal wel niet lang duren voor je wordt gepromoveerd.

Dat is echt heel erg gaaf, en nog gaver omdat het van je opa is geweest. :slight_smile:

Ja, en het logo van de KPM staat op de achterkant. De geschiedenis van de KPM is heel interessant.

1 like

Hahahaha het is BluShark! :laughing: Ik las BlusHark… :roll_eyes:

image

5 likes

Had mij ook kunnen overkomen.:grin:

Sinds zondag weer ‘vrij’ maar dan zijn de centjes alweer op… :grinning:

Misschien moet ik vaker reageren of een topic schrijven …:rofl:

3 likes

Sinds zondag??
Weer iets onhandigs geroepen waardoor… oh ik zie het al. :roll_eyes:

Joh, SybrenAnne, doe dat nou niet. Hoe moeilijk is het nou om je in te houden, je had allang TL-3 kunnen zijn kerel.

2 likes

90 dagen bezocht :slight_smile:
Ik durf te wedden dat jij dan naar TL 3 schiet

Dat was bij mij ook het geval

1 like

Als er al weddenschappen op afgesloten kunnen worden stel ik vast dat de regelgeving en de procedures niet of onvoldoende transparant zijn :joy:

1 like

Maar volgens mij als ik met level3 nu maanden niet actief zou zijn zak je ook weer terug.

HF zoekt gewoon toegeweide doorzetters :joy:

1 like

Met de VOC mentaliteit :joy::joy::muscle:t3::muscle:t3::+1:

1 like

Dat is bewust.

Jamaar je vergeet al die bans die @HorlogeOpa al heeft gehad. Zijn wangedrag is berucht in heel horlogeland :rofl:.

1 like

Maar vanuit het Pieter Baan Centrum krijg ik alle vrijheid om hier te posten. :muscle:t3:

2 likes