Mijn beste,
Evert, van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mijn beste,
Evert, van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom!!
Lekkere verzameling heb je al…
Welkom!
Welkom Evert! , een hele mooie collectie zo!
Keep up the good work!
Evert, van harte welkom hier. Voor een niet-verzamelaar toch een beste collectie, of draag je ze allemaal tegelijk? En als ik de modellen zie, zou ik denken dat je veel onder water verblijft.
Welkom Evert, leuk dat je mee gaat doen
Welkom op HF Evert, al een hele verzameling opgebouwd zie ik.
Veel forumplezier toegewenst
Welkom! Flinke collectie heb je. Zit er een idee/strategie achter? Of gewoon kopen wat je mooi vindt?
Ben je van plan in de toekomst meer te kopen of wellicht te verkopen om te upgraden oid?
Eigenlijk koop ik gewoon wat ik mooi vind. Soms zie ik een horloge die ik gewoon wil hebben. Wel hoofdzakelijk duikers. Dat is meestal wel een voorwaarde.
Wel zie ik dat de gemiddelde aankoopprijs omhoog gaat.
Op het moment heb ik liever 3 horloges van zeg €300,- dan 1 van €900,-
Pas maar op, voor je t weet wil je liever 3 horloges v 900 dan 1 van 2700
Om je, ahum, zeg maar op weg te helpen… wat zijn de horloges die je niet geregeld meer draagt en misschien mogen vertrekken voor iets anders?
Welkom op dit forum Evert en veel plezier hier gewenst. Mooie collectie hoor!
Hallo Evert!
mooie binnenkomer zo…
Welkom!!
de 5H26-7A10, de 7025 en de Tissot Seastar zullen binnenkort plaats gaan maken.
Welkom.
Allemachtig, wat een collectie voor een nieuwkomer, gefeliciteerd ermee en veel plezier hier.
Welkom
Veel plezier hier.
Pieter.
Welkom Evert. Mooie collectie, veel plezier op het
Forum.
Die Helson is trouwens een hééééééle vette duikert! Heb er ook eentje gehad. Echt top!
Je bent al lekker bezig. Van harte welkom en veel plezier hier
Wekom op Horlogeforum, Evert!
Dat is een mooie lineup, die je hier even laat zien! Gaafste vind ik persoonlijk de 7025-8099! Die zou ik zelf dus echt effe mooi niet wegdoen! Maar al een idee wat ervoor in de plaats gaat komen?
Da’s wel een beetje het probleem met hier rondhangen. Je blijft maar leuke horloges zien die je dan weer wil kopen. Het houdt gewoon nooit op. Wees gewaarschuwd!
Welkom Evert