Beste Arie. Dat is niet erg gerust stellend
Wachten
Bij mij 4 dagen. Maar misschien langer bij de douane?
En heb je het Russische pakketnummer ingevoerd bij post nl? Bij mij kende hij hem eerst niet maar op gegeven moment wel. Toen was hij blijkbaar binnen.
Ik heb het Russische nummer ingevoerd bij post nl, Maar word idd al 6 dagen niet herkend. (6 dagen vanaf het laatste teken van leven via track17)
Als hij dit weekend nog niet bekend is even bellen met postnl, zou ik doen. Ik denk dat hij nog opduikt.
Er is 50/50 kans dat het een ander nummer krijgt bij Postnl en daardoor niet meer volgbaar is.
Vaak is dat een 3SRIM… nummer.
Rustig afwachten is de enige optie, douane mag er volgens mij max. 4 weken over doen en tot die tijd kan Postnl ook niets betekenen.
Snap er zelf soms ook niets van. Ik had meerdere pakketjes eind vorig jaar besteld buiten EU, sommige komen binnen een week, andere (met dezelfde landcode/type verzendnummers) zijn er nog steeds niet.
bij de post uit de Ukraïne werd het tracking nummer door SpotNL niet gevonden zolang ie nog niet in Nederland was… tot die tijd kon ik het pakket wel volgen in Ukraïne, via de site van УКРПОШТА.
Leuke combinatie gefeliciteerd .
[quote=“Bos, post:18, topic:91754”]
Bij mijn bestelling gaat het niet erg goed.Laatste teken van leven is van 7-1-2017
[/quote
zaterdag 7 en zondag 8 januari 2017
Orthodox Kerstmis
vrijdag 13 januari 2017
Orthodox Nieuwjaar
De Russische Orthodoxe Kerk (en de de Servische en Georgische Orthodoxe Kerk) viert Kerstmis in januari. Alle andere orthodoxe kerken (zoals de Griekse, Bulgaarse, Roemeense, Byzantijnse, etc.) vieren Kerstmis gewoon op 25 december.
De orthodox katholieke kerk volgt de Juliaanse kalender waardoor feesten en vieringen 14 dagen later plaats vinden dan volgens de westerse (gregoriaanse) kalender.
Iedereen erg bedankt voor de reacties👍
Het belangrijkste is dat het pakketje gewoon aan komt. Dan maakt het niet uit als het nog even duurt, Alleen omdat er al 6 dagen geen teken van leven is maakte mij ongerust, Ik hoop namelijk niet dat het pakketje verdwenen is.
Ik gebruik deze vaak om bestelde items te volgen, werkt meestal prima.
Dank je. Ik sla hem op.
Zojuist gebelt met postNL
En het pakketje is nergens te bekkenen
Net contact met Meranom gehad, Integenstelling tot eerder contact.
Heb ik een duidelijke mail terug gekregen. Met een track en trace code die afgelopen maand het zelfde probleem heeft gehad. Als voorbeeld.
Dat pakket moest naar Frankrijk en die is op het zelfde punt als mijn pakket ongeveer een maand van de radar verdwenen.
We houden nog even hoop
Het moet niet gekker worden! Er zit ineens weer leven in
Sorry voor het vervuilen van het topic. Ik wilde jullie op de hoogte houden.
Geen probleem. Is on topic😊 mooi dat het weer loopt.
Kik had exact hetzelfde en kreeg een hele tijd dezelfde melding bij het nakijken van het trackingnummer.
En ineens vandaag werd ie door de post hier aangeboden.
Mooi! Net of een partij ergens is blijven liggen. Bijzonder.
Het is 2 jaar geleden na het laatste bericht maat ik ben benieuwd of je invoerrechten moet betalen als je een horloge in Rusland koopt. Volgens mij zijn er een aantal leden die in het verleden een horloge in Rusland hebben gekocht.
Alvast bedankt.
//eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
Ok, dank je wel. Misschien heeft het te maken uit welk deel het van Rusland wordt verstuurd.