Impulsaankoop

leuk zo’n Tudor, beetje familie van je andere liefde…
Veel plezier er mee.

Groet,
Arno.

Ja, de Buurvrouw heet Rolex van haar Meisjesnaam :slight_smile:

Gefeliciteerd Hans, zeer bijzondere klok (tu)

En ook vanochtend (weer) om de pols :slight_smile:

hans

Hallo Hans.
Proficiat.
Erg mooie Tudor.
Groeten,
JohnSr

Hij is echt mooi, Hans, gefeliciteerd(tu)

UPDATE: :slight_smile:

Enige tijd geleden nam ik een Tudor Chrono “Tiger” over van JMN (aka Joost uit het Boerendorp :wink: .

De kleur van de dial (niet echt geel maar toch wel een beetje…) plaatste niet alleen mij voor een raadsel. Deze dial was nergens gedocumenteerd, de kleur bestond dus officieel niet… zou Joost dan toch… :smiley:

Ook op Internet gaven ‘kenners’ toe dat ze geen gegevens konden vinden over deze kleur.
zie einde van dit artikel: http://rolexnessreviews.blogspot.com/

Nu ontving ik vandaag antwoord op een brief (nee, geen e-mail want ik wilde graag antwoord op briefpapier) van Tudor:

Dear Mr P (naam blijft een probleem)

Further to your letter you sent us regarding the dial of the Tudor Chrono 79260 Tiger B XXXXX I am pleased to give you the information below.
Concerning the dial on your watch, I can confirm you that the colour is not yellow as shown on the Internetpicture but sand with Arabic numerals and sand counters.

(de gele)

( de Sand dial)

This “Tiger” dial is a special edition. We have released a few hundred pieces of this model.

I hope I have answered your request and remain at your disposal should you need further information.

Regards Montres Tudor S.A, D. Riedo

Netjes dat ze zo correct reageren en ik ben blij met de Ltd Edition. hans cp

De “Sand Dial” is echt veel mooier dan die kanarie.

Netjes overigens dat zo’n bedrijf de moeite neemt om zo uitgebreid te antwoorden.

Heel netjes, ja. En ik kan me voorstellen dat er hier iemand héél blij is met zijn Ltd! (tu)

Hij was al mooi… nu is ie nòg mooierderder(tu)

Dat is nog eens een leuk bericht! Netjes dat ze zo keurig reageren en kan me voorstellen dat je ingenomen bent met en resultaat van je zoektocht. Zoals eerder gesteld, zeker mooier dan de gele versie. Nogmaals veel plezier ermee.

`Kunnen we hier spreken van een “Hendrik” misschien ?

Gaaf !!

Bas

De brief:

Nee, van een Johan, maar niet uit Tirool :slight_smile:

Zie eigenlijk nu pas dit topic…
Prachtige impuls aankoop, en extra mooi dat het een limited edition is (niet op z’n omega’s dus :D) Die zandkleur is prachtig.

Nog meer plezier ermee gewenst, dan je al waarschijnlijk had.

Groeten,

Martin

Heel mooi!

Zucht…ik heb zat impulsen,maar telkens ontbreekt er bij mij iets( €):smiley:

gr Ron

bikerplus Schreef:

Heel mooi!

Zucht…ik heb zat impulsen,maar telkens ontbreekt
er bij mij iets( €):smiley:

gr Ron

Dat is het verschil tussen een impuls en een impulsAANKOOP!
:stuck_out_tongue: