In de knoop met keuzes

Seamaster omdat die alle ladingen dekt. De speedmaster is geen duiker en de BB58 wat klassieker en de Seamaster zoals gezegd heeft présence, datum en een fantastisch uurwerk…

Ik zou ook nog wel de Zwarte Seamaster gaan passen want dat zou mijn voorkeur zijn.

Succes met de zoektocht en keuzes :+1:t2:

Ja inderdaad. En dan kijken of je teleurgesteld bent met de uitkomst. Dan weet je dat je iets anders moet kiezen.

2 likes

Yep.
Ik hoef niet verder te lezen. This is it.

1 like

You can’t go wrong with either of them. Ik zou in jouw geval voor een duiker gaam aangezien je een vlieger en een dresser hebt. Welke horloges zijn dit precies?

:joy: gelukkig heb jij mijn kledingkast en schoenen niet gezien :wink:

1 like

2 likes

Zwart wil ik wel graag passen inderdaad. Lijkt mij goed te combineren met kleding.

1 like

Ja vandaar, de blauwe is ook mooi maar de zwarte nog wat draagbaarder is mijn mening

Heb ze beide ook aangehad !

1 like

Dan is de bb58 ook een mooie optie, prachtig met de gouden accenten

1 like

Ja, dat is idd Angelina Jolie!

Maar wat mij betreft mag je bij A.J. gewoon je eigen voorkeur invullen: of dat nou Sugar Lee Hooper of Doutzen Kroes is. Smaken verschillen gelukkig :sunglasses:

2 likes

Oooooe die zwarte is heel nice :ok_hand:t3:

2 likes

Vandaar dat ik zeg :wink:

1 like

Ik zou eens bij de Tourbillon in de PC gaan passen. Daar hebben ze ongeveer elke Omega liggen, en kan je in alle rust elk smaakje en kleurtje naast elkaar leggen. En ergens verderop in de straat ligt genoeg aan ander moois (dus de Tudor waarschijnlijk ook wel).
Ik was vorige week bij Gassan op de Dam, en daar hadden ze slechts alleen een witte Speedmaster liggen, dat schoot ook niet op.
Één van de meest relaxte winkels trouwens :ok_hand:t4:
https://www.tourbillon.com/ne/boutiques/amsterdam/

Een Speedy verkopen om een Seamaster te halen…is als Ziyech verkopen en mij aankopen als spits. :joy::-1:

5 likes

Helemaal niet zo’n slecht idee, toch? :crazy_face:

BB58!
Het niet hebben van de datum, wen je snel aan. Je hebt altijd je smartphone bij de hand indien je de datum echt nodig hebt.

Zeker, dan hou je geld over als verkoper :joy::soccer:

1 like

Ik neig er naar om te zeggen dat de BB58 je goed staat en de overige twee je te groot zijn. Waren de seamasters er niet een tikje kleiner? Ten opzichte van de Seamaster diver die je daar probeert heb je natuurlijk ook de Seamaster 300 met skinny bezel. Die vind ik zelf veel mooier, en is ook weer een millimeter kleiner:

Maar in dat kader, de moderne duiker:

Heb je al eens naar de TAG Heuer gekeken? Het lijkt op dit moment een ondergeschoven kindje, maar het is een redelijk betaalbare optie met een solide uurwerk, goeie specs, in 40,5mm en een fantastische polsbeleving.

Ik moet toegeven dat de Seamaster Bond me altijd een doorn in het oog geweest is. Man, wat zijn die dingen tyfuslelijk en druk zeg. Pfff. Die golfjes, die wijzers, die heliumknop… Ik zal alles onder de zon aanprijzen om te voorkomen dat er meer van die gedrochten in de wereld terecht komen. Sorry. :pray:

2 likes

Black Bay All Day Every Day Baby

2 likes

Nou ja, onder een jasje en overhemd zou het je cachet verhogen wanneer je een dress horloge kocht of aandeed. Maar ik zie je punt. :slight_smile: :+1: