In de war: op rubber of staal?

Voor de ervaren medemens

Voor de beginners

Logisch

2 likes

Herkenbaar.

Zoals je weet heb ik de stalen band op een eerdere TSAR ook maar een paar uur gedragen, omdat de rubberen band er m.i. veel beter bij paste. En nog steeds ben ik die mening toegedaan. Dit horloge leent zich zéér voor een rubberen band en anders een mooie MN, ongeacht de kleur van de wijzerplaat.

Terwijl ik bij de meeste horloges blind voor ‘staal’ zou stemmen. Deze viel me echt tegen … :upside_down_face:

1 like

Wees blij dat je kunt afwisselen.

Fijne dagen🎉

1 like

Ik vind het contrast van de donkere rubberen band mooi bij e witte plaat :ok_hand:

3 likes

Gekke is dus… staal op de Maple Leaf SAR is voor mij een nobrainer. Het is of dat, of MN strap. Het rubber is in de la gegaan en er niet meer uitgekomen.

1 like

Dat sowieso…

Het is dan toch een smaakdingetje, ik vind die ook beter tot zijn recht komen op de rubberen band. Het contrast met de witte plaat is in ieder geval niet verkeerd. Vind ik.

1 like

Dat dus… versus beter op de pols liggen met staal. Denk dat dat het dubbele gevoel oplevert.

Dat was mijn gedachte bij aanschaf ook, met ervaring met de grotere 41 mm SAR.

Rubber zorgt voor meer contrast, naast een andere draagervaring. Lekker afwisselen.

Groeten
Rutger

1 like

Staal, ijskoud en fris net als die wijzerplaat

1 like

53% vs 47% bij 55 stemmen.

Ben blij dat jullie net zo verdeeld zijn… :laughing:

1 like

Ik heb in het Marathon Only topic ook even dezelfde keuze voorgelegd voor een SAR met een zwarte wijzerplaat. Mag ik iedereen oproepen ook daar even te stemmen, dan kunnen we het zaakje straks een beetje vergelijken… :wink:

Ik denk trouwens dat ik wel weet hoe die stemming gaat aflopen. Staal gaat het dik winnen bij de zwarte plaat. Jammer! :see_no_evil: :joy:

1 like

Rubber staat zeker goed op dit horloge het zwart zorgt ook voor een mooi contrast. Bij rubber is het voor mij van belang dat het echt van een goede kwaliteit is dan prefereer ik het zeker boven staal.

3 likes

Rubber is veilig

Ik hoor het overigens graag als iemand een stalenband heeft voor de Marathon TSAR

1 like

Heb een ‘goedkoop’ adresje in Europa gevonden, wel alleen banden met de US Great Seal op de sluiting: Hier.

Daar ben je dan voor rond de 175 euro klaar. Ze hebben de Marathon banden wel (per ongeluk) bij de Praetorian bandjes gezet. Het ziet er verder wel legit uit. Ik ken die toko verder niet, … maar betalen met Paypal is volgens mij altijd wel oké. Ik heb er zelf over zitten dubben, maar ik weet welhaast zeker dat ik hem niet lang gebruik en dus voor mij zonde van het geld en de moeite.

2 likes

Op staal en rubbertje erbij kopen.
:face_with_monocle:
Indien mogelijk

1 like

52% vs 48% bij 105 stemmen… staal kruipt dichterbij.

53% vs 47% bij 120 stemmen.
Lijkt mij een mooie eindstand.

1 like

Dat is wel het meest aan te bevelen ook bij een eventuele verkoop kan dat handig zijn.
Mijn SBDC051 heb ik op staal maar heb er ook een MM300 rubber band bij, in de praktijk vind ik deze toch het prettigst dragen.

3 likes

Draagtijd tot nu toe:
99% op rubber
1% op staal

Verder een prima investering in die stalen band stephan :grimacing: