Incoming...Sinn EZM1

Super vet! Is het een ouwe of een latere? Alvast veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like

Ontzettend mooi! Veel draagplezier!

1 like

Erg gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Hoi Rutger, dank! Hij is uit 2005 dus een wat latere. Ze stopten er volgens mij mee in / rond 2007.

Zo die is mooi! Ik weet niet of ik erg gelukkig zou worden van de kroon en pushers aan die kant, maar verder vind ik 'm echt heel gaaf. :+1:

2 likes

Hele gave aanwinst!!! :thumbsup:

Die 103 Ti IFR (Testaf) was ook gaaf maar deze is ubercool met z’n Lemania 5100.

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

1 like

Goed bezig :sunglasses:

1 like

Mmmm… Sinn vind Ik geweldig en deze is wel heel erg lastig te vinden,…

Toch weet ik er nog wel eentje, maar de eigenaar is volledig op de hoogte van de zeldzaamheid van het stuk, dus ik vrees dat hij mijn linkerarm wil in ruil voor het eigendom.

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Prachtig merk en dito horloge, weet niet wat ik vind van de pushers aan de linker kant als je hem links draagt.
Veel draag plezier!

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Schitterend!

1 like

Dat is nou juist een van de usp’s van deze Sinn. Ze hebben daarin samengewerkt met de Duitse special forces (GSG9) om het horloge zo te maken dat het on duty niet in de weg zit. Kronen drukken vaak op de pols (dus omgekeert) en alle rode accenten zijn in het donker niet te lezen (dus alles wat er wel toe doet is goed afleesbaar en niet gestoort door onnodige info). Sinn maakt horloges functie boven vorm principe en daar houd ik van.

Groeten
Rutger

2 likes

Precies. Zelfs de datum is in rood, komen we nauwelijks tegen.

Mooi zeg.
Deze had ik nog niet eerder gezien.
Veel draagplezier

1 like

gave klok met een heel eigen smoel! Enjoy!

1 like

Bedankt iedereen voor de positieve geluiden. Niemand vindt het een foeilelijk ding en dat had ik eerlijk gezegd niet eens erg gevonden. Het is niet ieders cup of tea. Fijne avond

2 likes