Niet lullig bedoeld, vind dit een mooie klok, net als het origineel. Stoer en toch dressy.
Maar beste meneer Steinhart, met de Apollon en Triton heeft u laten zien zelf originele horloges te kunnen ontwerpen. Waarom nu weer een Rolex kloon? Of is dit bedoeld als hommage?? >X
Niet lullig bedoeld, vind dit een mooie klok, net
als het origineel. Stoer en toch dressy.
Maar beste meneer Steinhart, met de Apollon en
Triton heeft u laten zien zelf originele horloges
te kunnen ontwerpen. Waarom nu weer een Rolex
kloon? Of is dit bedoeld als hommage?? >X
is ook n hommage net als n steinhart sub. maar ook de triton is geinspireerd op n andere klok, in t bijzonder de kast en dacht ook bezelvorm. en daardoor is de apollon dan ook n beetje afgekeken, hoewel ie natuurlijk met zn verwisselbare bezel wel weer anders. weet alleen merkje niet meer. was wel eerder op dit forum ter sprake geweest. en volgens mij was t niet de spliy off debaufre…
Als het dan toch een hommage is, geef 'm dan ook die kenmerkende puist. Maar ik moet toegeven dat ik over het algemeen niet veel heb met hommages als ze van een ander merk zijn.
Ik kwam er pas achter dat er zo iets was als een 1655 nadat ik bovenstaande beauty besteld had. Daarvoor heb ik een 216570 geprobeerd maar op een of andere manier werd ik daar niet warm van. Omdat de 1655 al bijna 30 jaar niet meer gemaakt wordt en niet succesvol was vind ik het nu wel leuk om een homage aan het (voormalig) lelijke eendje te dragen. En, eerlijk is eerlijk, ik heb toch liever een toolwatch om mijn pols van 400nogwat euro dan een die 10, 20 of 30 keer zo veel kost. Ik denk dat ik dan toch iets minder vrij beweeg.
Ik ben benieuwd of het klikt tussen mij en de Steinhart.
Ik kwam er pas achter dat er zo iets was als een
1655 nadat ik bovenstaande beauty besteld had.
Daarvoor heb ik een 216570 geprobeerd maar op een
of andere manier werd ik daar niet warm van. Omdat
de 1655 al bijna 30 jaar niet meer gemaakt wordt
en niet succesvol was vind ik het nu wel leuk om
een homage aan het (voormalig) lelijke eendje te
dragen. En, eerlijk is eerlijk, ik heb toch liever
een toolwatch om mijn pols van 400nogwat euro dan
een die 10, 20 of 30 keer zo veel kost. Ik denk
dat ik dan toch iets minder vrij beweeg.
Ik ben benieuwd of het klikt tussen mij en de
Steinhart.
ik ben benieuwd. voor mij is er 1 ding aan t model waardoor ik de klik mis. maar ben eerst benieuwd naar jou mening
"Hommage"betekent “eerbetoon”. Een eerbetoon aan Rolex. Toch denk ik dat Rolex dit soort eerbetonen liever niet had gehad, het gaat wel ten koste van hun verkopen.
oei, dat is jammer. maar aan de andere kant hebt
je dit model dan ook es kunnen zien e heb je nog
meer voorpret :+
hopelijk komt gauw t juiste horloge jouw kant op.
Je hebt gelijk! Die ocean vintage military is de eerste Steinhart die ik heb vastgehouden en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de “build quality”.
Ik stuur hem wel terug want 40mm is me echt te klein.
oei, dat is jammer. maar aan de andere kant
hebt
je dit model dan ook es kunnen zien e heb je
nog
meer voorpret :+
hopelijk komt gauw t juiste horloge jouw kant
op.
Je hebt gelijk! Die ocean vintage military is de
eerste Steinhart die ik heb vastgehouden en ik
moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de
"build quality".
Ik stuur hem wel terug want 40mm is me echt te
klein.
Hey, had niet eens door dat die GMT groter zou zijn. Weer wat geleerd. Ben het met je eens dat voor een stoere klok ik 42mm ook wel een mooier formaat vind.
Hij is binnen!
Toch nog snel gegaan, horloge is al weer uitverkocht zie ik op de site…
Baal alleen dat ik op¨mijn werk geen gereedschap heb om de band op maat te maken…