Incoming; Sturmanskie Strela mecaquartz

Ach, ik kan het sowieso niet lezen… Ciao, Henk

1 like

Ik vind het een leuk horloge, maar met de originele Strela die ik eerder had heeft het weinig te maken. Vooral de diameter (42 t.o. 38 mm) is daar debet aan. Ook is het horloge vrij licht door het meca quartz uurwerk. Het uurwerk is wel erg gaaf moet ik zeggen, qua functionaliteit en ‘gevoel’ erg vergelijkbaar met een mechanische chronograaf. De afwerking is inderdaad goed, m.u.v. de band. Ik zoek hier nog een mooie vervanger voor. Overigens is de band maat niet de geadverteerde 20mm maar 22mm.

Al met al ben ik blij met mijn aankoop, zeker voor nog geen 60 euro :smile:

Groeten,

Stefan

4 likes

De mijne is inmiddels ook binnen, hier in België. Ziet er prima uit, ook de band wel, en absoluut value for money!

Ciao, Henk

Yep, de mijne ook. Zeker geen slecht ding voor het geld. Prima geschikt voor maandag quartzdag :smile:

1 like

Klopt, Strela was een onderdeel van Poljot, Sturmanskie een apart merk. Ze zijn tegenwoordig beide eigendom van Volmax (opgezet door ex-Poljot employees). Die brengt deze ook op de markt.

Als ik zie voor hoeveel deze op verschillende plaatsen wordt aangeboden, is die 60 euries een koopje :wink:

1 like