Berend, je mag kiezen.
Of je stuurt me een PB met wat er incoming is, of ik vermoord je;););).
oh jee… minimaal 8 weken houdt de Douane het achter de hand en daarna verpatsen ze het gewoon, het wordt je gewoon niet gegund. Ik ken die lui namelijk. Voor een krat bier valt er wel wat te regelen denk ik…:)-D
En nogmaals: het is niet de douane die het zo lang vasthoudt, het zijn die luie d*nders van de posterijen die zo langzaam zijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een pakketje van FedEX, UPS of een andere grote speler zo lang onderweg was ‘omdat het bij de douane ligt’. Die lui zetten hun reputatie (en meer) op het spel als ze te langzaam zijn! Je moet als koper en verkoper wel eerlijk zijn over de inhoud en de waarde!
Toen ik mijn Blackwater van iemand uit Singapore kocht, werd ik gebeld door een FedEX-medewerker op het moment dat het horloge nog in de lucht was. Hij vroeg of ik een kopie (PDF) van de paypal-transactie naar hem kon mailen, om er voor te zorgen dat alles vlot zou verlopen bij de douane. Kijk, dat ik klantgericht werken!
Menno
Wat is de grens vanaf wanneer je moet betalen ?
En hoe werkt dat met gebruikte goederen ?
schmeink Schreef:
Wat is de grens vanaf wanneer je moet betalen ?
En hoe werkt dat met gebruikte goeder
Kan je hier lezen:
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-02.html#P66_5449
Je kent ze?
Geef mij maar een nummer, geef ik ze even een belletje.
SuperC Schreef:
Ik denk een bandje voor je Pam!
Nou, kom op, vertel :X
Ik zeg niks totdat de pakketpost hier aanbeld >X
Het is trouwens verzonden met EMS, moet dus wel redelijk snel gaan, het pakje ligt nu sinds de 10e bij de douane.
schmeink Schreef:
Maar vertel, wat is het
X
louis Schreef:
Berend, je mag kiezen.
Of je stuurt me een PB met wat er incoming is, of
ik vermoord je;););).
X
De hoogste bieder krijgt trouwens een PB met wat het is :~
Ik bied je een pijnloze- of een marteldood.
Wees verstandig…:D:D
BreitlingBerend Schreef:
louis Schreef:
Berend, je mag kiezen.
Of je stuurt me een PB met wat er incoming is,
of
ik vermoord je;););).X
De hoogste bieder krijgt trouwens een PB met wat
het is :~
Er staat nu dat hij ‘Dutiable’ is.
Hij is al wel verzonden naar het bezorgbedrijf, maar hoe gaat dat in z’n werking?
Moet ik de tax hier aan de deur betalen of?
Niemand?
Ik kreeg bij mijn aankoop uit Maleisie gewoon een rekening van Fedex; BTW, douanerecht en afhandelinskosten.
De laatste waren veruit het hoogst…
BreitlingBerend Schreef:
Er staat nu dat hij ‘Dutiable’ is.
Hij is al wel verzonden naar het bezorgbedrijf,
maar hoe gaat dat in z’n werking?
Moet ik de tax hier aan de deur betalen of?