Incominggggggg.....Hulk..šŸ˜Ž

Heel mooi, zou hem wel eens in het echt willen zien.

1 like

Wat een fantastisch horloge. Als eerste Rolex zou ik hem niet snel kopen maar naast de Sub is het een geweldige aanvulling!

1 like

Man o man wat een geweldenaar, proficiat!
Ik vind het gaaf dat je de hulk hebt genomen, een topper en mooie afwisseling zo naast de SD4K!

Meer fotoā€™s aub!! :wink:

1 like

Zal snel een kort verslagje met fotoā€™s aanmaken :blush:

Very nice!

1 like

Goed bezig!

1 like

Congrats !

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Net te fors (en te ā€˜dubbelgroenā€™) voor mij, dus ik hou het bij zā€™n oudere broertje, maar zeker een topklok. Proficiat!

Edit, hopelijk niet te off-topic: moet bekennen dat ik soms wel met een schuin oog naar de 114060 kijk, die natuurlijk (bijna) dezelfde kast heeftā€¦ Maar fors oogt het allemaal zeker.

2 likes

Wat een mooie aanvulling van je verzameling!

1 like

114060 ziet er inderdaad erg fors uit als je hem vergelijkt met de 14060 maar hij is ontzettend comfortabel rond de mijn 18cm pols. Gewoon eens gaan passen :smirk:

Reeds gedaan, twijfelgeval. Mijn pols is ook kleiner dan de jouweā€¦ Wel een mooie klok.

Das jammer, comfortabel zitten is voor mij wel een eerste vereiste tegenwoordig. En de voorganger?

De voorganger is prima.

Erg mooie set! :+1:

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Tja wat moet ik nou zeggenā€¦mijn bakje onder mijn kin zit volā€¦kwijlā€¦kwijlā€¦prachtigā€¦magnefiekā€¦bestaat er eigenlijk iets mooiers dan een Rolex Submariner ā€¦hhhmmmmmmm nee denk het niet

1 like

Gefeliciteerd, mooi ding.

1 like

Iets mooiers? Toch wel hoorā€¦

Maar alhoewel de tegenstanders Rolex te duur vinden voor het geld vind ik dit wel de mooiste in deze prijsklasse.

1 like

Geweldige klok man!

Geweldig :love_you_gesture: