Sterling poetst echt veel makkelijker schoon!
Nee hoor lexaf opa had zo veel van dit soort spulletjes dat mijn planken al goed gevuld zijnš
Hij lag blijkbaar niet voor niets achter in een lade
Voor die paar tientjes maak ik er liever iemand blij mee die er wel iets mee heeft en het klokje de nodige aandacht en liefde geeft wat het nodig heeft
Ik geloof je gelijk, mān zilveren zakhorloges liggen allemaal nog in de projectenbak, dus ik heb nog geen ervaring met schoonpoetsen
Denk ook dat ik ze maar lekker donker laat; Teveel poetsen gaat ten koste van je mooie graveringen; of anders met soda en aluminiumfolie
Blue wonder doet ook wonderen uit mijn ervaringen gewoon met een zachte tandenborstel puur er opš
Ik wil ook zoān Opa!
Hoewel⦠het zou zomaar kunnen zijn dat ik dat op redelijke termijn zelf wordt voor eventuele kleinkinderen. En misschien moet ik dan juist wel medelijden met ze hebben als ik me realiseer wat er hier allemaal door mij is verzameld in de loop der jarenā¦
Ik hoop dat iemand zich meldt. Het is wel een leuk zakhorloge. Zet je m in de blauwe rubriek?
Nee joh, dan moet je wel heel hard en heel vaak poetsen. Goed zilverpoetsmiddelje van de juwelier of zo, dat is meestal ānon abrasiveā.
Ik lees hieronder:
is dat ook zo iets?
Meestal iets chemisch. āRedox reactieā ; meen ik me iets te herinneren van de scheikundelessen op de middelbare school? Is hƩƩl lang geleden hoor.
Precies. Redox dus.
Nee jammer genoeg niet ik moet daar nog even voor sparen hier bij de clubā:sweat_smile:
Gewoon doorgaan zo met lekker deelnemen, dan gaat dat snel genoeg met die trustlevelsā¦