Inkoop aktie Versie II

dreski Schreef:

Ook als we een Grovana logo erop willen?

Dan misschien niet :wink:

Heb net een mail aan Grovana verstuurd. Met tevens de vraag met of zonder logo en de prijzen. Nu maar afwachten…

Zoltar Schreef:

Heb net een mail aan Grovana verstuurd. Met tevens
de vraag met of zonder logo en de prijzen. Nu maar
afwachten…
Dit kan wel leuk worden. Ik vind Grovana erop beter dan Robert.

stowa ! mooi zou zijn die 10% maar dan wel op de prijzen van 2009, als de prijzen met 10% worden verhoogd dan verlies je die 10% weer in 2010…

doe mij maar stowa :smiley:

Stowa bedoelt de prijzen van 2009 maar heeft een levertijd van enkel maanden.

Heb gestemd op Stowa, maar wat het ook word, ik blijf het even volgen.

Mij maakt het niet zoveel uit, het gaat mij om dit type horloge. Robert, Steinhart of wat dan ook maakt mij niet uit. Ik ga voor een zo laag mogelijke prijs om deze klok binnen te krijgen.

Hoe lang duurt deze poll eigenlijk?

hharry Schreef:

Stowa bedoelt de prijzen van 2009 maar heeft een
levertijd van enkel maanden.

dat is dan zeker wel een prima actie. Stowa is een mooi merk met mooie afgewerkte horloges en originele ontwerpen. En ook een merk met geschiedenis. Die levertijd maakt me niet zoveel uit.

ik ga ná de kerstdagen even alles inventariseren. Dan is er genoeg tijd voor reacties geweest en hoop ik dat de info eenduidig is. Minimaal 10 per fabrikant is al genoeg. Kan me ook voorstellen dat er bv 2 of 3 inkoop akties kunnen worden geregeld? Met Stowa moeten we dit jaar nog wat regelen bij voldoende animo. Robertuhren zal in januari weer open zijn enz enz. Bedankt allen voor de input.

Da’s prima. Bedankt voor de info.

Bij Precista doe ik mee!

heb op precista gestemt! wil wel een speedbird met korting =)

Hoe staat het met de inkoop actie? Het is alweer ff stil…

G.J. Schreef:

Hoe staat het met de inkoop actie? Het is alweer
ff stil…

Ja het is het is kerst of zo. :wink:

O ja dat is waar ook, en ik al denken waarom al die winkels dicht zijn. Nou morgen gaan we weer met het “normale” leven verder. (wel lekker gegeten)

Ben even een tijdje niet geweest vanwege kerst en zo. Hoe gaan we nu verder?

EDIT

Laat maar, ik heb het al gevonden. :wink: