Inkoopactie Elektronika "Sovjet" LCD Horloges

Hoeveel zijn er al besteld guys?
:grinning:

2 likes

Ik van plan 2. wacht nog op antwoord

1 like

2 :grin:

Ik kom tot nu op 5 totaal dus. Wie nog?

1 like

http://technochas.ru/index.php?page=katalog&subpage=naruchnije&item=Integral_ChN-55_nt_79

Heb de groene 55 op de valreep nog gewisseld voor bovenstaande zwart /goudkleurige 55.
Die Nikolay wordt gek van mij. :grin:

1 like

Welke 2 Carlo?

1 like

Die twee die jij eerst had besteld😉 vanwaar de wissel?

2 likes

Ik vond bij nader inzien de zwart goud 55 uitvoering toch wat aparter. Door de goud kleurige kast. De 54 heeft al chroom. Nog een goudkleurige metaal band. Een zonnebril, Hawaï hemd en witte schoenen heb ik al. :sunglasses:

2 likes

Mijne zijn ondertussen besteld en betaald

Welke band zijn jullie van plan te gebruiken?

2 likes

@Omega_73 is that you?

Voor de liefhebber, de man op de foto is Hunter S. Thompson, wat een held!

3 likes

No @BG1 I am standing behind mister Thompson. This was the moment that changed my live and clothing style. :sunglasses:

1 like

Goede vraag. Zie nu dat er geen banden meegeleverd worden. Denk aan metalen banden. Zie nu ook dat ze voor een paar stuivers Poljot banden leveren. Maar zal Nikolay niet verder meer plagen. Misschien dat een mesh band wel aardig staat?

1 like

Heeft er al, iemand bericht dat hij verstuurd is? En een track en trace code?
@fosske of @BG1 misschien?

Nope… geen reactie meer ontvangen

Ik dus ook niet. :thinking:

Misschien wil hij eerst een aantal bestellingen opsparen. Maar ja, moeten toch naar verschillende bestemmingen. Of productie aanvullen? Klein bedrijfje?
Ik heb hem morgen niet nodig maar hoor graag even hoe het zit. Afwachten maar, of een van jullie wil ze even ophalen? :wink:

De horloges voor @fosske, @BG1 en @Omega_73 zijn verstuurd! Het grote wachten is begonnen. :sweat_smile:

3 likes

Track en trace meld vandaag is de dag!

Helaas 2 dagen van huis! :sweat_smile:

3 likes

BINNEN! :grinning:

11 likes

Gebruiksaanwijzing in het Engels!
Alleen volgens mij klopt punt 7, het instellen van het uuralarm, niet bij mij gaat dat aan en uit door S1 en S2 tegelijk in te drukken en de corny melodietjes te laten horen, het tekentje gaat dan aan en uit ook.

4 likes

Herstel!
De gebruiksaanwijzing klopt wel :slight_smile:

1 like

Heb ze bekeken. Leuk, kleiner dan verwacht. En ben nog niet uit de functies! :wink:

2 likes