Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 > inventarisatie poll !

Persoonlijk: als ze van zo’n Speedway een limited maken met seagul or Japanse automaat uurwerk dan geef ik het een go en denk dat er mensen zijn op dit forum die belangstelling hebben.

1 like

Ja zag later pas dat het een quartz was, excuus :sweat_smile:

Prima dat het quartz is toch. Maak hem misschien ook niet zo dik. Wat kost dit model?
Toffe suggestie @Cihanski. :+1:

2 likes

Thanks Patrick, hier wat meer details en prijs:

2 likes

Toch al 37 stemmers :+1:

Vooralsnog circa een vijfde daarvan die hem nog bezit heeft.

Overigens verwacht ik wel meer reacties, alhoewel het nu al representatief kan zijn voor de totale populatie.

Ik ben benieuwd hoeveel er nog komen.

Nog eens een schopje omhoog, in de hoop wat meer respons op de poll te krijgen!
P.s. zie daarvoor post 14

Edit: ook de titel even aangepast

1 like

Slecht nieuws. Helaas is mijn 1953 deze morgen naar de eeuwige horlogevelden gegaan :sob: mocht iemand me nog kunnen helpen aan een opvolger :grin:

Wat is ermee gebeurd dan? :sweat_smile:

Een fles cava mee proberen open te knallen, ligt nu ergens op de bodem van een Amsterdamse gracht. In navolging van @AmsterdamVintageWatches

In navolging van Amsterdam vintage watches? What’s going on?

Een jaar of 2-3 geleden had 1 van de mannen van Jasper vanop een bootje een fles champagne willen open knallen met een Rolex, maar in plaats van de kurk vloog het horloge in een boog weg in de plomp met grote paniek tot gevolg.

2 likes

Mijn dochter wou deze ochtend onze voordeur iets te hard toe GOOIEN… en ik met een reflex de deur willen tegenhouden waardoor hij een aanvaring gehad heeft met de muur… glas stuk en band is geknapt :sweat_smile:

1 like

Je kan je inboedelverzekering er nog eens op naslaan? :sweat_smile:

Is de moeite ervoor niet waard :sweat_smile:

Haha nee je hebt misschien ook wel gelijk.

Nou, wordt dus weer tijd voor een nieuwe inkoopactie!! Hoeft niet perse Invicta te zijn toch? Gewoon even een leuke toffe quartz knaller ofzo? :v:

2 likes

Vond de invicta altijd wel fijn om te dragen dus wil hem wel terug :grin: maar een nieuwe actie zie ik wel zitten :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik help je even: Je was een strijder en je voelde je onoverwinnelijk.

:wink:

1 like

Na een ‘zoekvraag’ alhier heb ik mijn stem aan moeten passen van ‘meegedaan en nog in bezit’ naar ‘meegedaan en verkocht’.

Voor mij gelijk het startsein om de collectie wat op te schonen en terug te brengen…en al redelijk effectief!

1 like

Blijft een leuk horloge om zo af en toe nog eens om te doen, zeker op zwart rubber!!

:+1: poll ingevuld

gratis kick

1 like