Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Heerlijke helder Invicta.

12 likes

Mag je voor mij ook doen , tegen kostprijs natuurlijk.

1 like

Mijn dank gaat uit naar @Chillekasper en @KoningKlok voor het opzetten van deze actie. Zojuist mijn eerste Invicta besteld. Na lang twijfelen of ik de 8926ob wilde aanschaffen of niet, was ik binnen enkele dagen over de streep om op de reservelijst te komen voor de 1953. Bestelling geplaatst en nu is het wachten tot het pakketje binnenkomt.

4 likes

Je gaat het nog druk krijgen @meisink, als je ze voor alle 150 op eigen uitnodiging voor niks ‘mag’ modden. :joy:

2 likes

Ik heb mijn bestelling geplaatst en wil hierbij de personen bedanken die deze actie mogelijk hebben gemaakt!:raised_hand:t3:

6 likes

Ik ben het gezeur in dit topic meer dan zat. :unamused:
Vanaf hier ga ik buitengewoon onredelijk modereren en alles wat off topic is verwijderen inclusief de plaatser van de reactie. Ook het gezuig en gezeur is vanaf hier klaar. Nu weten we wel waar hij op lijkt en wat de niet-kopers ervan vinden.
Dit gedeelte is om 150 (of meer) liefhebbers van het bovengenoemde model te laten genieten van de voorpret, het bestellen etc etc.

74 likes

Bestelling is geplaatst !
@KoningKlok en @Chillekasper: dank !
My First Invicta !

7 likes

Stavaza met betrekking tot toezenden kortingscode aan de inschrijvers op de reservelijst?

Gister middag zijn mensen op de reservelijst gecontacteerd

2 likes

Bedankt! Denk je dat de 40mm gaat passen? Misschien dat ik hier dan een keramische ga uitproberen. Maar eerst wachten op het horloge. :slight_smile:

2 likes

Wat een geweldige versl… hobby is dit toch ! :slightly_smiling_face:

2 likes

Met alle respect voor alle kopers van deze Invicta
Maar voor E 100,00 staan er vele op de site van Invicta.
Komt het dat deze op een …. Lijkt?
Ik heb er ook 2 voor de fun.
Ik heb vele van goedkoop tot duur als het er maar leuk uitziet is mijn motto!

Zaterdag de 2e binnen gekregen de automaat. (E 145,00!)
Ik moet wel zeggen dat de bandjes erg blikkerig aanvoelen en rammelen.
Maar voor deze prijs mag en moet je niet klagen natuurlijk.
Ik vind het wel mooi uitzien.
En hoop dat iedereen er blij mee is.
Ik vond het geweldig om alles te lezen.

6 likes

Gaaf hoor zo’n plexi dome. Deze mod. laat ik zeker deskundig uitvoeren :grin:

Door wie?

@Dao

Nee toch?

Alle 0-100€ (herenhorloges, slechts 15 stuks) zijn kwarts horloges, dat is met dit horloge toch geen vergelijk?
De heren horloges met automaat beginnen allemaal vanaf 145€.

Met alle respect voor jouw onderzoek, uiteraard :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik denk dat @Marco_T de spits gaat afbijten :grin: Marco zal denk ik met de eerste INVICTA 1953 modificatie op het wereld-forum verschijnen.

3 likes

INVICTA the Ocean Voyage of a lifetime :grin:

INVICTA-SHIP

3 likes

Als misschien ook anderen dan de inschrijvers mogen gaan bestellen / inschrijvers voor lieve vrienden en kennissen mogen gaan bestellen, is het misschien nuttig om kennis te nemen van de verzendvoorwaarden, die Invicta voor het buitenland hanteert.
https://www.invictastores.eu/shipping/

En besteld vanaf de reservelijst.
Dank aan allen die hieraan hebben bijgedragen👍

2 likes