Het horloge wordt geleverd vanuit Europa. Het is gewoon 95 euro inclusief verzending.
Iemand nog een Invictabandje nodig?
Jur gaat niet over de actie. De prijs is als het goed is gewoon vast. Iedereen die een pre order doet en betaald krijgt hem voor die prijs toegestuurd. Hoe Invicta dat doet met invoer kosten, geen idee. Maar daar houdt ik mij ook niet mee bezig.
Het zou mij eerlijk gezegd verbazen als deze horloges in de VS geproduceerd worden. Invicta zijnde zou ik de horloges niet via de VS laten komen maar regelrecht uit het land waar ze geproduceerd worden, hoef je niet dubbel invoer te gaan betalen.
Maar dit is uiteraard wat giswerk van mijn kant.
Chapeau voor deze actie trouwens
Volgens bartje heel duidelijk Nu rustig wachten tot medio juni.
31290 / Invicta Pro Diver PRE-ORDER 31290 Herenhorloge - 40mm €145,00 1 x €145,00
U Bespaart: €-50,00 1 x €-50,00
Totaal € 95,00
Zodra uw bestelling gereed is voor verzending ontvangt u van ons nog een verzendbevestiging.
Alvast veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Invicta Stores Europe
support@invictastores.eu
Ik zou wel wat mooie bandjes willen zien voor dit horloge, maar so far nog niet iets gezien van WOW. (heb ik het niet over de originele band)
Mag dit horloge vergeleken worden met de BB?
De BB mag vergeleken worden met deze Invicta
Mocht de bb willen…
Binnenkort lekker shinen op het strand met de '53 !!!
Yeaaa!
Zandvoort, Scheveningen, Benidorm, Marbella en Ibiza.
Is de code/link al openbaar? Of zitten jullie nog in (reserve)lijst fase?
De bandjes zijn net zo duur als het horloge
Het gaat natuurlijk alleen maar om inspiratie hè! De bandjes kopen we natuurlijk allemaal bij onze forumsponsoren zodat ons HFje lekker snel blijft wordt.
Goed punt ️.
Lijkt mij dat de ‘eerstwachtenden’ reeds voldoende in de gelegenheid zijn gesteld en dat de overige geïnteresseerden nu ook wel aan de beurt mogen komen…
Here we come !!!