Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Hoeveel bestellingen zouden ze inmiddels binnen hebben bij Invicta? :grin:

inmiddels 1 besteldā€¦(met kortingscodeā€¦!).

2 likes

Begint misschien al wel tegen de 200 te lopen. :smile:

1 like

Plus de bestellingen van HF leden die niet het durven bekend te maken.:+1: Het schijnt dat Invicta lijd aan minderwaardigsheidsyndroom, iedereen vind ze leuk maar niemand geeft toe dat ze er een bezitten.

8 likes

Wie dan? Han? :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Besteld, met een welgemeende bedankt aan de initiatiefnemers.

Enige nadeel is wel dat het wachten nu extra lang gaat duren.:thinking:

2 likes

Tjah nog zoā€™n 2 maanden. Dat valt mee toch? :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ook Ik heb er een besteld, dank aan de initiatiefnemers!

1 like

Weten we al hoeveel ze er gaan produceren? Of maakt invicta er altijd voldoende of op aanvraag?

2 likes

Ik neem aan dat als je al hebt betaald en de kortingscode werkt nog. Dat ze dan alle betaalde orders zullen leveren.

Edit: ik heb er ook 1 een tijdje geleden besteldšŸ¤¤

2 likes

Wat is de verwachting? Half juni? Of eerder?

1 like

Ik heb geen idee. Ik ben niet van Invicta. Maar ik had begrepen dat in ergens in mei een aantal pallets met horloges deze kant op komen. Maar duurt natuurlijk paar weken voordat ze hier zijn. Ergens in juni zullen ze dus verstuurd worden. Ben benieuwd of ze de vraag aan kunnen of dat een deel langer moet wachten.

4 likes

Huh? :crazy_face:

4 likes

Deze Doxa info is toch van voor de COVID-19 uitbraak?ik kan mij zo voorstellen dat het nog wel ietsje langer gaat duren.

Alhoewel ik uiteraard anders hoop. :sweat_smile:

Edit voor hierboven :point_up:ļø

Ik bedoel natuurlijk Invicta.

Zit waarschijnlijk zo met mā€™n volgende aanschaf (Doxa sub 300t) in mā€™n hoofd dat ik onbewust Doxa opschreefā€¦ :sweat_smile:

3 likes

Oh, crisis! Een Invicta verwarren met een Doxa. Een niet al te best teken ā€¦

1 like

Ik zal er niet een bestellen maar heb wel waardering voor de initiatiefnemers die deze mooie deal geregeld hebben :+1:

3 likes

Ik werk niet voor Invicta. Weet dus niet wat ze achter de schermen doen.

:joy::joy::joy::joy: wat een crisis!

1 like

Het zal wel de combinatie van quarantaine (intelligente lock down) , bier en jengelende kinderen zijn die de crisis in mā€™n hoofd veroorzaaktā€¦

Anyway, de Invicta is onderweg en het Doxa potje is bijna vol.

Cheers!

6 likes