Aan de andere kant. Die bestaan ook al natuurlijk. Kijk maar eens naar deze namakers van de explorer:

Aan de andere kant. Die bestaan ook al natuurlijk. Kijk maar eens naar deze namakers van de explorer:
Explorer is niet het enige zwarte horloge met die markers, of 4 cijfers.
Longines lijkt er misschien een beetje op, maar is wel een heel ander ding.
Die Alpha en Smiths lijken meer. Sinn heeft ook zo’n model…
Is dit voor jou ook een ‘namaker’ dan?
Maar als Invicta een explorer zou rippen, prima toch? Zolang er maar Invicta op staat.
Maar waar blijft ie nou?
Ik ben echt nieuwsgierig…
Komt niet. China heeft 6 maand stil gelegen
Fabrikanten gebruiken geliefde design elementen.
Of het nou horloges of auto’s zijn.
Ik heb er geen jeuk van, iets is mooi of niet mooi denk ik dan maar. ( And beauty is in the eye of the beholder )
Zo sta ik er ook in… Ik heb zelf zo’n 1953 besteld. Wie maakt me wat.
Ik ga gewoon dat ding straks aframmen zodra we weer op vakantie naar 't exotische buitenland kunnen.
#metoo
I’m all game for it . Mijn opmerking is meer bedoeld als in; zou Invicta zich wel in dat segment willen begeven omdat er al zoveel zijn? Of stick to their unique designs snap je?
Tis een bekender merk dan Alpha… ze doen t volgens mij prima in dat segment.
Nee namaker van Alain silberstein … heeft ook wijzers
Wat zou daar nou de oorzaak van kunnen zijn
Smiths en Longines zijn geen rare klokjes vindt ik hoor . Alpha 1x geprobeerd maar dat was niks
Voor de Spaans taligen onder ons.
Kan nog steeds besteld worden inclusief kortingscode HF50-31290.
Voor 95 € en gratis bezorging.
Ik begrijp de suggestie van uitverkocht van INVICTA niet.
Waar heb je dat gedaan dan? Ik krijg ook uitverkocht
Hij staat inderdaad als uitverkocht maar als je doorklikt en hem in je winkelwagentje legt kun je gewoon verder met bestellen en afrekenen…vreemd
Oké. En weet je ook hoe je dan die korting erop krijgt?
@Chillekasper : jij hebt een goede ingang bij de jongens en meisjes van Invicta, kun jij vragen of “ons” horloge nou uitverkocht is of niet? En als je dan toch spreekt: kunnen ze al iets zeggen over de uiteindelijke aflevering? Of we moeten rekenen op een Corona-vertraging?
Die banner staat er nu niet meer bij
Volgens mij zijn ze er nog gewoon