Weet iemand waar deze band te koop is,
Lijkt mij wel een mooie combo voor de zomer.
Haha, had dezelfde foto gepost, met de opmerking hoe lelijk die band wel niet was
Maar als je hem echt mooi vindt…
Dankje!
Ze komen misschien wel eerder dan eerst verwacht was. Ojaa wie zou kleurtjes voor dit horloge leuk vinden?
Ohh weet jij dingen die ze ons niet vertellen ?
Had ‘m vandaag om. Eigenlijk is het ding te dik aan 14mm dikte…
k weet alleen via via via iets. De vriend van mijn oom die Eyola’s vrouw op de Cruis heeft gesproken heeft mij iets in mijn oor gefluisterd.
kortom; Ik ben ook gewoon net als jullie Invicta dood aan het spammen met e-mailtjes wanneer het eraan komt.
"Ik ben ook gewoon net als jullie Invicta dood aan het spammen met e-mailtjes wanneer het eraan komt."
Hoezo net als jullie? Dat doe ik helemaal niet want ik weet dat dat toch geen drol helpt.
Integendeel, moest ik gespamd worden, het zou alleen maar langer duren.
Je moet dit ff met een korrel zout nemen, maar via via heb ik begrepen dat die honderden horloges die hier gekocht zijn naar Nederland komen. Ik hoop dat we ze snel mogen ontvangen! Eerste wat ik doe is een wristshot maken! Klabam!
En dan in het Rolex-inkt draadje posten! Kijken of ze het zien
Mooi mooi, mijn laatste NA is alweer een paar maanden gelden …
Denk dat we op onze kop krijgen wanneer we zoiets zouden doen.
Bummer! Ik had net willen bestellen met die code. Staat op Uitverkocht
Blauwe gedeelte de komende tijd in de gaten houden (niet die van mij)
Wel met “premie” natuurlijk
Even met ze gebeld. Ik mocht de laatste overnemen. (Hoop niet dat ze dat tegen iedereen zeggen )
Ik heb gehoord dat ze uitverkocht zijn maar dat er mogelijk andere kleuren komen, kwam dit tegen. Wat vinden jullie hier van? Ik denk dat ik heel misschien voor die zwarte wil gaan. Maar ook zo’n eentje met Batman of Pepsi bezel vind ik ook best tof.
- Stealth (zwart)
- Kermit (groen/zwart)
- Hollandaise (oranje/zwart)
- Pepsi (rood/zwart)
- Batman (blauw/zwart)
0 stemmers