Ik kan mijn horloge morgen om 18:00 uur verwachten!
Onlangs heeft u bij ons een Invicta horloge gekocht met ordernummer: 186040.
Wij zijn verheugd u hierbij mede te delen dat uw bestelling nu voor uitlevering gereed staat en wordt verzonden met onze vervoerder
Morgen rond 18 uur in huis
Sowieso uniek voor ⬠160,00
Ik kon het niet laten, sorry .
Dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee geweest en alleen om hem 8 weken eerder te hebben.
Balen, met 186011 nog niets gehoord. Ook niet in mijn spamfolder⦠ze volgen dus iig niet de ordernummers. :ā(
Inderdaad; ik heb bestelnummer 185955, terwijl hierboven een order met 185970 blijkbaar al op de post zit. Ach jongens nou. Maar je hoort me niet klagen, hoor! Niet klagen, maar dragen!
Ik heb 186613 en heb hem morgen om 12:00
185930 en ook nog geen mail.
Misschien op adres gesorteerd
Los van de minder positieve reacties op jouw eerdere aanschaf geniet Ik met volle teugen mee van je pret al die maanden. 65 euro is toch voor de meesten wisselgeld?!
6 maart bestelt. Bestelnummer 185928. Nog geen e-mail ontvangen. Komt wel.
Haha geweldig dit! Hier ook nog geen mail, 6 maart besteld⦠de 1 heeft later besteld en wel een mail.
Wat een pret voor 95 euries
Trek de spanning niet meer. Ik wil ook een mail.
Ik ben zo benieuwd naar al die 100+ āNA topicsā vol met persoonlijke overweginen die er toe hebben geleid dit horloge aan te schaffen. Ondersteund door YouTube videoās voor de sfeer en mooie macro shots van deze pracht invicta 1953ā¦
Tomorrow it begins.
En maar aan het refreshen
Hoe later ie komt, hoe nieuwer ie is.
Ja inderdaad. Het zal allemaal wel goed komen uiteindelijk.
F5 ftw!
Dat wordt voor mij dauwtrappen zonder Invicta 1953š„, nog geen mail gehad.
Ik voel en leef met je mee
Rob