Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Heb gelijk die sleutelhanger aan mijn sleutelbos gedaan. Hoop niet dat ik de enige ben, hebben jullie dat ook gekregen?:grimacing:

13 likes

Estimated delivery date:
Tuesday 5/26/2020 by 6:00 pm

Geduld is een schone zaak

3 likes

Hij is in ieder geval eerder dan juni :smirk: :wink:

6 likes

Estimated delivery Friday the 22 of May. I am looking forward for it.

Hier hetzelfde bij mij😄

In verband met de mogelijke waardevermeerdering van een complete set in mind condition heb ik besloten de sleutelhanger nieuw te houden. :blush:

4 likes

Ik ben even naar de Jaguar dealer !!!

4 likes

De mail binnen nu eindelijk slapen. 48 uur non stop naar mijn mailbox getuurd :eyes:

1 like

Waarschijnlijk a.s vrijdag binnen :crossed_fingers:

Nogmaals !!! hulde aan Invicta, @Chillekasper en hoe heet die ook al weer! Wow, wow, wow!

Edit: @KoningKlok is de hoe heet die ook al weer.

5 likes

@Koningklok :ok_hand:t2:

2 likes

Jaguar?:scream:

Nou volgens bepaalde forumleden is hij nu al bijna het dubbele waard :slight_smile:
Gaat hard hoor, maar zojuist even contact gehad met Invicta en ze blijven gewoon in productie eerste batch is wel meteen dik uitverkocht dus nu is het wachten op de volgende batch.

Al blijf ik stiekem hopen dat iemand hem besteld heeft en geen klik heeft en dan mij even een PB’tje stuurt :wink:

1 like

verwachte levertijd 18:00 uur, daadwerkelijke levertijd 11:45.
en ja, ik was thuis, happy nu, mooie 1953, wel nog de band inkorten, of misschien toch gelijk op nato.

1 like

Reken maar niet op mij. Dat zou echt tot een teleurstelling leiden en die wil ik je graag besparen.

Heuuu, mijne komt vrijdag binnen :star_struck:

1 like

Ik heb niet meegedaan maar vind dit soort topics wel heel leuk om te volgen (ook b.v. de Precista inkoopactie twee jaar geleden). Ik voel jullie spanning bijna en ben erg blij voor jullie dat ze nu binnen aan het komen zijn :slight_smile: Mooie pakketten zijn het trouwens, extra leuk uitpakken na het lange wachten.

6 likes

Ik rekende al niet op jou jij had hem toch al voor premium op Ebay gezet ?
Tenminste dat beweerde je hier

Neem aan dat je hem al voor een mooie winst heb kunnen verkopen.

2 likes

Heb geen haast. En boeit me geen hol.

3 likes

Hahahaha dat geloof ik dan weer niet, iets in jouw snelle reacties doet anders vermoedden :smile: