Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

dan kunnen ze het pakje ook hier wel naar toe “beamen” :slight_smile:

1 like

Iemand nog een tip om de band in te korten anders dan brute kracht ?

1 like

Volgens Bartje gaat vandaag het grote uitleveringsfeest van FedEx / INVICTA echt beginnen. Ik kreeg vanochtend om precies te zijn 8.15 een sms-berichtje op de mobiel : vandaag wordt uw pakket bezorgd en idd. iets over negen uur ging de deurbel en jahoor DE INVICTA 1953 IS BINNEN !! Gaat deze vrijdag dan voor ons allemaal de geschiedenis als de grote uitleverdag ? greet nitraM. p.s met dank aan @chillekasper en @Koningklok :rofl:
voor deze ludieke aktie !!!

11 likes

Asjemenou!
Verzet van vandaag naar dinsdag naar vandaag…
Zou het? :blush:

4 likes

Heel eenvoudig met een prikker en hamer.

1 like

Het is toch een push pin?

Uit pure enthousiasme vergeten dat het vandaag vrijdag is? :blush:

1 like

Echt waar !! Echt waar !! Het gaat vandaag gebeuren. Heb nog ff geduld :smiley::smiley:

1 like

Sja wel even wennen. Dacht dat het zaterdag ochtend was.

Vandaag toch?:grin:

5 likes

Hier ook alle 6 binnen :ok_hand:

1 like

Ik heb nog voor een habbekrats horlogeband inkorters op marktplaats staan.
Werkt prima hiermee.

Na al dat geklaag van je over FedEx is een compliment nu misschien op zijn plaats? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Koeriers die een tijdstip beloven, maar waarbij dit tijdstip telkens later wordt… dat is pas irritant.
Alle lof voor FedEx!!

En daar ging het opzetstukje van de Bergeon…

Ik heb hem maar even op een 20mm lederen nato gezet.

11 likes

Spannend, spannend, net e-mail gekregen, de mijne gaat ook vandaag komen. Tooltje om de band in te korten al klaar liggen :grinning:

2 likes

Vervelend dat het bij jou zoveel gedoe is. Heb je de binnen wel aan de juiste kan eruit geslagen?

1 like

Ja, zal wel aan mij liggen. Komt goed.

Er staan pijltjes op om de richting aan te geven​:innocent: maar de nato staat ook mooi :grin:

Overigens is het horloge mooier dan verwacht. Ik had nog een el cheapo 20mm liggen en ga wat opzet stukjes bestellen.

Bedankt voor het verzorgen van deze inkoopactie !

8 likes

Ik ben wel blond, maar niet zo blond. :joy:

2 likes