Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Super…

Hebbes, nog een half uurtje eerder dan verwacht.
Wat een leuk ding is het!

En een heuse bandenswapper.
Eerst struisvogel maar eens proberen… :blush:

Een pluim voor de mannen die dit in gang hebben gezet! :+1:t3:

14 likes

Misschien beter zo dan andersom? (Dat de lugs te kort zijn)

giphy

5 likes

Helpt vaak wel:

1 like

Hij komt er aan!

Of

1 like

Zeker waar, het is ook niet echt storend.
En zoals de vele plaatjes die langs komen al lieten zien, is het een goede banden swapper.

1 like

Ook hier eerder dan verwacht in huis. Helemaal blij

Rob

Dinsdag pas.
Maar ik ben niet gestressed ofzo …

9Mwi8Ir

2 likes

Gelukt.

9 likes

Ziet goed uit! Ik vind dat een nato hem ook wat minder groot maakt, dat komt goed uit.

Wacht, ik kom je een kopje koffie brengen:

image

4 likes

Ja, het is wel een beetje een dikkerd. Itt tot de reguliere Tudor BB heeft deze wel valsgespeeld door wat slankere lugs te hebben en dan de case wat dikker te laten. Het profiel van Tudor BB vind ik niet zo mooi:

Van internet gepikt, plaatje van een BB en een submariner. Beide zijn ongeveer even dik, maar de rolex heeft smalle lugs waarbij de caseback in je pols wegvalt. Dat doet de Invicta ook.

En hij is hier (Nieuwegein) ook binnen voor 12oclock.

1 like

Heb je dan ook dat je niet naar de wc durft uit angst dat dan juist de bezorger voor de deur staat :rofl::rofl:

3 likes

Klopt ja, daarnaast zijn de lugs van de invicta ook vrij gebogen waardoor hij wat vloeiender op de pols ligt.

Mijn Lorier Neptune heeft bijvoorbeeld veel rechtere lugs, ondanks dat hij in diameter kleiner is voelt dat niet zo per se.

4 likes

Net afgeleverd!! :hugs:

6 likes

Ik had hem ook eerst op een NATO maar dan komt hij nog meer op je pols te liggen.

edit: maar dan kijk je er toch meer tussen de lugs door. Ik ga ws voor rubber met curved ends.

5 likes

En op maat. 2 schakels eruit, zelfs al heb ik geen kleine pols.

6 likes