Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Morgen om 12 uur weet ik meer. Het maakt soms nog wel een behoorlijk verschil of een horloge op de wastafel ligt, danwel om de pols. Misschien hebben ze mij al een ingelopen exemplaar gestuurd? Alles klopt namelijk, goed uitgelijnd, draaibare bazel, passende endlinks. :sunglasses:

1 like

Net mijn Invicta uitgepakt en omgegespt maar toch wat ‘issues’ :blush:

Bezel niet goed uitgelijnd en bij 18.00uur staat de uren wijzer nog voor de 6 :thinking:

Wat te doen ? Laten zitten voor €95 of toch terugsturen ?

4 likes

Dank je wel Carlo😀

1 like

Liefhebbers genoeg die geduldig wachten tot ze verschijnen in de blauwe sector. Zeker te weten.:watch:

Garantie!

3 likes

Terug. Dat hoort gewoon niet, zelfs niet bij een horloge van een tientje.

2 likes

Ja doet een beetje afbreuk aan het verder meer dan prima gevoel want is echt een leuk ding…

1 like

Zie commentaar hierboven…

Het zou toch dinsdag worden???

8 likes

Jij hebt de Invicta VIP-behandeling gehad, dat bleek al uit de koerierster :wink:.

1 like

Die van mij kwam ook onverwacht nog binnen en is meteen ingezet in zijn nieuwe habitat. Ik vind dit namelijk een ideale klusklok.

11 likes

no way! Dit horloge is veel te leuk… Deze blijft. Als ik 'm weg doe wordt m’n meisje boos… die had 'm gister al bijna geconfisceerd. Daarnaast zou ik nooit een niet goed lopend horloge verkopen. :wink:

Hij is nog niet echt van de pols geweest… We zijn al 2x gezellig samen wezen badderen. 🥰
Ik kijk 't de komende weken ff rustig aan.

1 like

Voor een horlogemaker is dit een kleinigheidje om te verhelpen, even jammer, maar zal ongetwijfeld goed opgelost worden door Invicta.

1 like

Tsja, dan snap ik dat het horloge wat sneller de uren wegtikt :star_struck:

1 like

Dus een glaasje van de SKX past er gewoon in?

In dit geval vind ik, dat je niet met de Invicta naar de juwelier of horlogemaker kunt gaan. Wie levert, doet de garantie en reparatie. En die is, overigens, getuige vijftien reviews op google, in Hedel gewoon prima in orde.

1 like

Jep maar wel jammer en een beetje gedoe zeker als je zolang gewacht hebt :sweat_smile::blush:

1 like

Hier is tie ook binnen! Eens met de meningen hier; leuk, draagt prima en ziet er mooi uit, zeker voor die prijs! Alleen de verpakkingen zijn al bijna 100 euro waard…

Heb de stalen band er gelijk afgehaald en er een canvas bandje op gezet bij gebrek aan passend leer. Ziet er leuk uit alleen vind ik canvas niet zo comfortabel dragen (De stiksels irriteren) dus vanavond even inspiratie op doen bij de collega 1953ers en dan mooi leren bandje bestellen.

8 likes

Ze hebben dezelfde diameter, dus dat past. :+1:
Maar dit saffier heeft een optische vertekening door de hoogte van het facet, daardoor is de lumepip van de seconde wijzer niet meer geheel zichtbaar. Ook de blauwe AR coating vind ik niet mooi, dus deze gaat er weer uit.

Terugsturen. Ze hebben volgens chillekasper óók voor dit horloge mi-ni-maal één servicepakket klaarliggen.

2 likes