Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Ik heb alleen geen schoonmaak doekje ontvangen! Iemand anders ook niet?

Denk dat Invicta na dit (eclatante) succes bij een volgende presale hoge verwachtingen heeft van dit forum. Wellicht informeren ze zelfs wel naar waar de voorkeur van dit forum uitgaat vóór het uitbrengen van nieuwe modellen cq verkoopsuccessen :wink:

5 likes

En binnen ook. :ok_hand:
Mooi horloge en voelt goed aan.
Morgen even rustig er voor gaan zitten en dan het bandje inkorten.

Ik blijf hem op staal houden dus de rest van de nieuwe bandjes gaan op Marktplaats.

11 likes

Als je zoekt op “watch bracelet pin removing”. Dan kom je een heel eind. Van Aliexpress tot de duurdere merken. Overigens werken die goedkope dingen prima als je niet dagelijks banden moet verstellen.

1 like

Hoeveel zijn er eigenlijk verkocht aan onze leden?

Plus minus 125 stuks.

Toevallig iets in het groen qua bandje?

2 likes

Yep, hij is leuk :+1:

16 likes

Zwart of blauw met curf endlinks?

2 likes

Nou, die band vind ik zo slecht nog niet, hoor :heart_eyes:

16 likes

Nee.
Alleen nog een Canvas in donker groen op 20 breed.
Stuur anders even een pb-tje.

1 like

Iemand nog wat inspiratie nodig? :blush:

10 likes

Alleen die zwarte rubberen.
Stuur anders even een pb-tje.

1 like

Nee idd. Ik hou hem ook op staal.
Mooie klok hoor :ok_hand:

3 likes

14 likes

Op de aftermarket Omega Seamaster 300 rubberen band past de Invicta ook uitstekend!

Maar ik ga 'm toch weer op perlon zetten dus mocht er interesse zijn… stuur gerust een PB.

9 likes

Wat is dit toch een heerlijk forum.
Naar aanleiding van mijn eerdere berichten dat ik interesse had omdat ik zo dom was om te lang te twijfelen of ik deze prachtige Invicta tegen deze super prijs wilde aanschaffen…

En wat bleek, 2 forum leden voelde mijn pijn en wilde eventueel i.v.m. moverende redenen wel afzien van hun NA Prodiver 1953.
En dat ook nog eens tegen de prijs die ze betaald hadden.

Kortom vanmiddag na een korte PB wisseling mocht ik op bezoek bij @Bastiaan , en dat was wel een eindje rijden maar ZEER de moeite waard.
Allereerst een zeer vriendelijke ontvangst, ik heb 3 origionele @jurk tekeningen mogen aanschouwen ( en damn in het echt zijn ze nog mooier ! Mijn complimenten nogmaals) maar ook wat leuk om een mede horloge gekkie te mogen ontmoeten en lekker even te kletsen over horloges en dan vooral over het gehele spectrum.

@Bastiaan had niet de klik met de Pro Diver zoals gehoopt en zag geheel belangeloos af van zijn NA.
Dus nog in de stickers, na een zeer gezellige ontmoeting daalde ik weer af naar het zuiden des Nederlands.
De ProDiver in zijn doosje op de bijrijders stoel.
En ik, als trotse eigenaar me af te vragen of ik het nou leuker vond dat ik een prodiver had gekocht die ik graag wilde of dat ik misschien nog veel gelukkiger mens ben geworden door de fijne mensen die ik hier op het forum tref, ook in het echt heb mogen treffen.

Al met al was het een hele rit (bijna 3 uur) maar ZO de moeite waard.
@Bastiaan thanks voor de gezeligheid en natuurlijk dat je aan me hebt gedacht !
En dank aan het horloge forum en al zijn leuke leden in het geheel ! Wat een feestje !

34 likes

Ik hou het ook op staal. Straight link jubilee. Klassieke klok, klassieke band.
Ik las dat Seamaster banden passen? Ik heb nog een zware Seamaster band liggen. Ga ik morgen even proberen

10 likes

Was zeker gezellig. Volgende keer een drankje er bij!
Heel blij dat dit horloge bij een liefhebber terecht is gekomen, geniet er van!

11 likes

Zonder aanpassingen :ok_hand:t2:

2 likes