Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Uhhhh, welke winst :joy:
Maar idd het had gekund, ik had ook het horloge zo weg kunnen geven, had ook gekund :stuck_out_tongue_winking_eye:
Alles kan.:grinning:

3 likes

Tropic volgens mij.
Bij ali gekocht😉

5 likes

Heb een tropic incoming. Heb wel een 60s tropic op 18mm… Maar geen 20.

Dit heeft mij duidelijk op het verkeerde been gezet, als dat zo is, excuses @Leo: :innocent:

5 likes

Gelijk maar even twee nieuwe NATO’s besteld voor de 1953…

En een revolutionaire manier gevonden om de NATO aan het horloge te bevestigen zonder die “bult” aan de bovenzijde: dit filmpje legt het uit…

8 likes

Zo doe ik mijn natos altijd.

1 like

Aanvaard :handshake:

1 like

Als je je NATO straps op die manier gaat bevestigen kun je toch net zo goed een zulu of een RAF-strap kopen?

1 like

Auw mijn ogen :dizzy_face:

Vanwege de extreme schaarste en gelimiteerde uitgave heb ik helaas net de boot gemist wat betreft de Invicta Pro Diver 1953. Ik hoorde helaas niet bij de lucky few. Gelukkig heb ik een hommage weten te bemachtigen om toch een beetje het Invicta gevoel te krijgen. Volgende keer zal ik scherper zijn wanneer zulke horologische buitenkansjes zich voordoen.

25 likes

Je bent heel stoer Ralph, je hebt het echt begrepen :rofl::joy:

3 likes

Ah joh niet zo serieus nemen. Je kent mij langer dan vandaag. Beetje mee gaan in het jennen in het gekibbel hierboven. Beetje ouwehoeren, je kent het wel. RLC neemt vaak de rol als forumclown opzich. Vooral niet te serieus nemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oprechte noot:
Ik ben oprecht blij dat iedereen zijn Invicta in goede orde heeft ontvangen en dat iedereen er blij mee is en er lekker van geniet. :blush::+1:
Ik vond het een zeer aandoenlijke verbroederende aangelegenheid hier op het forum en een mooi initiatief en wel uitgevoerde actie van @Chillekasper. Chapeau daarvoor :sunglasses::+1:

13 likes

:kissing_heart:

1 like

Lezen is ook een vak hoor, meermaals al benoemd dat dit GEEN GELIMITEERDE uitgave is, horloge is gewoon in productie, eerste batch is uitverkocht maar komt gewoon weer in de winkels beschikbaar.
Dit heb ik van Invicta EU direct te horen gekregen.

Sluit ik me volledig bij aan, beetje jammer dit Ralph dit heb je niet nodig (ook niet als zelfbenoemde forumclown).

1 like

Jullie posts werken aanstekelijk…echt…

Dus mocht iemand in de regio Eindhoven/Tilburg/Breda toch spijt hebben van zijn aankoop…bespaar je de moeite om een advertentie te maken hier of op Marktplaats. Stuur mij maar een berichtje, kom ik hem zo ophalen tegen een goede prijs (= in ieder geval geen verlies voor jou :wink:)

3 likes

Ik betrap me erop dat ik toch vaak in deze post zit te lezen en dat het horloge me toch meer doet dan ik verwacht had. Mocht iemand hem van de hand willen doen voor een nette prijs dan houd ik me aanbevolen!

3 likes

Moet toch maar eens die Patek gaan kopen… en dan afwisselen met de Invicta. :wink:

Het is niet alsof we allemaal die Invicta uit armoede hebben besteld. Het is gewoon een geinig ding… ongeacht of je nog een X aantal omega’s of Rolexen hebt liggen.

6 likes

Nou voor @Watchnext en @EricPP nog even eentje om het vuurtje wat aan te wakkeren;-)

11 likes

En bedankt…:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Spijtig van die lelijke wijzers, :wink:
Ach, geen mens let er op, hoor .