Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

@Chillekasper is dat zo?

Ik heb regelmatig contact met mensen van Invicta Europe. Ook met de personen die Horloges inkopen. Je moet voorstellen dat Invicta met 4000 modellen komt ieder jaar. Ze bestellen niet alles, maar dit zouden ze van mij mogen inkopen.:ok_hand:t2:

5 likes

Regel dat !

5 likes

Ja… betekent dat dat je kunt helpen in contact te komen met de juiste persoon?
Ik kan het zelf ook wel uitzoeken hoor, voel je niet verplicht of bezwaard.

2 likes

:joy:

1 like

Nu nog zo-een met een datumvenster.

1 like

KoningKlok, 2 stuks
Chillekasper
SybrenAnne
SeikOlaf
Ruud2009
andrepost
StefanoDiBosso
Matthijs1

Overigens wel afhankelijk van wat de eindprijs moet worden…

2 likes

Tuurlijk. Ik wil hier wel mee helpen hoor! Met name als genoeg mensen echt ook zo’n ding willen kopen. :wink:

Ik vind hem juist zo goed omdat hij er geen heeft.

4 likes

Geen zin in ;).
Ik wil eventueel best meedoen met een inkoopactie maar dan moet de informatie makkelijk te achterhalen zijn.

Ik heb gemerkt dat ik horloges zonder datum links laat liggen. Die komen er dan ook niet meer in…

1 like

Wat bedoel je?

Ow. Ik heb gemerkt dat ik eerder geneigd ben naar een horloge zonder datum venster. Die met datum laat ik juist liggen, met name omdat ik iedere keer daarmee moet prutsen. :laughing:

2 likes

Wat is er niet duidelijk?

Leuke aktie!

1 like

Met een plaatje en een lineaal kom je een heel eind.
Maar hey, meedoen is geen verplichting :rofl:

Dat gepruts met de datum is een deel van het hobby-plezier.

Ik neem aan dat je toch zoveel mogelijk gelijk wilt inkopen :roll_eyes:

Bij mij zorgt dat juist voor frustraties…:sweat_smile: Ach misschien overdrijf ik een beetje. Maar smaken verschillen :blush:

4 likes

Leuk horloge, maar ook niet echt meer dan dat. Ik zou hem alleen kopen voor de heb zeg maar. Ik zet mijn geld liever opzij voor een horloge dat ik echt graag wil hebben.

2 likes