Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Als je het over mij als trol hebt mag je mij daar gewoon rechtstreeks op aanspreken.

En ik ben geen trol. No worries.

Daarnaast ik jaag geen invicta na. So no worries again. Ze blijven voor de liefhebber beschikbaar.

Net zozeer als dat ik een auto liefhebber ben en jaag ik ook geen Kia na…

Jaja. Ik weet. Ik heb geen smaak.

:v:

Verdenk je mij of Koningsklok van zoiets?:joy:

Ik heb al eens eerder geschreven, maar ga het herhalen dat we een pre order gaan doen bij Invicta. Mensen storten dan het bedrag naar Invicta voor die pre order. :wink:

1 like

Je zal altijd zien dat een deel uiteindelijk in het blauwe deel beland. Kijk maar naar de laatste HF uitgave. Die heb ik denk ik zeker al vijf keer voorbij zien komen (als het niet vaker is).

1 like

Nog eentje dan… Zó mooi !!! :star_struck:

nh35a-y_m

13 likes

Met alle respect… ik vind die HFLE ook echt niet mooi.

Misschien volgende keer een HFLE van Invicta XD

4 likes

Nog ff doorspammen en het is tijd voor een deel 2 :v:

1 like

Voor iedereen

1 like

In een Kia uitstappen met een Invicta om en een zeeman tasje in de hand. Armoe ten top dit. wat zullen de mensen wel niet denken :roll_eyes:

2 likes

Ik vind het gewoon een leuke actie. Met een aardig horloge om als beater te gebruiken. Prima uurwerk erin en ziet er aardig uit. Ja, het lijkt ergens op. Prima.

Tachtig procent van alle horloges lijkt ergens op, want ze zijn rond en hebben meestal drie wijzers.

14 likes

Inderdaad.

Gewoon je rolex de horloge koffer in en de Invicta rocken.

En dat allemaal zonder ook maar iemand hiervan op de hoogte te stellen hier :rofl::rofl::rofl:

1 like

Beter een Invictafan met een Kia dan een troll met een nep profiel

5 likes

Die 85, is dat je IQ ?

Ahh f*ck doe ik het zelf …

1 like

Nee 85 invicta’s die ik als collectie wil :joy:

Hear…hear :ok_hand:t2::grin:

Waarom?

Ehm… de mensen denken : Als ik nou met mn pauper dertien in een dozijn minkukelbaantje met mn dertien in een dozijn leaseautootje in mn dertien in een dozijn vinexhuis een Rolex koop, dan kijkt iedereen tegen me op en dan denkt iedereen dat ik heel erg geslaagd ben in de wereld !
Denk ik.

4 likes

Jaloezie druipt er vanaf bij de haters heerlijk. Dat betekend dat we goed bezig zijn :joy:

3 likes