Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Dat schrijf ik ook niet. Toch? Mag toch hopen dat je je niet ergens over aangesproken voelt, want dat is dan wel een gevalletje “waard en gasten” … :wink:

1 like

Nee voel mij niet aangesproken. Maar ik maak dat wel ff duidelijk, dan is dat voor iedereen duidelijk.:wink:

8 likes

Helemaal nergens voor nodig. De suggestie alleen al. Mocht die wel gedaan zijn of worden, gewoon niet op reageren. Lekker genieten van ‘je moment’, een mooie succesvolle actie. :ok_hand:

8 likes

Mooi resultaat gehaald :ok_hand: sla zelf over omdat deze ff te klein is voor m’n polsen. Wat me wel opvalt is dat dit topic net zo vaak word dicht word gegooid als Rolex topics… Dat is nog wel de grootste prestatie! :smiley:

7 likes

Top en heel rechtvaardig. Bedankt voor alle inspanningen, geldt natuurlijk ook voor @KoningKlok. :+1::+1::+1:

5 likes

Shit, hoe moet @jurk dit volgende week in het café krijgen? Dat gaat toch niet passen? Veel te klein…

Maar misschien komt er nog wat anders wat het vermelden meer waard is. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat gebeurd. :grimacing:

4 likes

Er is voor Kasper misschien nog plek in de kelder …?

3 likes

Komt goed. Mijn shortlist is inmiddels al overvol met topics die iedereen gezien met hebben.

Korting
Seadweller vs Gitaar.

:+1:

On topic: @Chillekasper en @KoningKlok heel knap gedaan! Niks dan lof voor deze actie! :dancer:

12 likes

DearNegligibleBluebreastedkookaburra-small

Ja, @SybrenAnne … blijf 's rustig in je mand (doos) zitten man! :rofl: :joy:

@Jurk, hang je het “Het succes van de maand is Invicta.” tegeltje ook aan de muur? :sunglasses:

4 likes

:joy:

Helemaal top! :+1::+1:

Haha hoe zou het zijn als iemand ze alle 150 pre-ordered en voor 300 euro per stuk doorverkoopt aan de mensen die op de lijst staan. :joy:

2 likes

I’m in all the way :ok_hand:t2::yum:

1 like

Jammer, wilde je al bijna een PM sturen met de vraag of je iets voor deze Invicta actie zou kunnen tekenen wat als stikker op de caseback geplakt zou kunnen worden…:laughing:

Op de reserve lijst ?

De lijst is vol.

Tot en met nr. 16 :sunglasses:

1 like

Koop je in dat geval er eentje extra voor nummer 79? :v:t3::laughing:

3 likes

Zo…
Nu de lijst compleet is allemaal een ‘ban’ :laughing:
Nee! Mooi resultaat heren.
Succes en veel plezier met de voorpret

4 likes

Zover ik weet was het gebruikelijk om jezelf op de lijst te zetten