Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

image

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

5 likes

Fantastische actie en reacties! Vanaf het begin gevolgd en nu ook overstag. Voor wat het waard is, wil iemand mij op de lijst zetten (lastig met de telefoon)?

2 likes

Spring naar bericht 1463, deze is nu gesloten op 125 maar er komt wellicht nog een extra mogelijkheid.

1 like

Dit superrrrr topic blijft maar fans trekken😉

So let the story continue…
@edwardmandy
@Martijn82

DE RESERVELIJST

R1 edwardmandy
R2 Martijn82

2 likes

Dat uitgerekend jij met deze gedachte komt, wat raar.

5 likes

Haha ik liep maar te ouwehoeren. Was niks serieus aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Met over de 125 Invicta liefhebbers, worden de eigenaars met hun Invicta horloges, maar matig geliked in ‘’ Wat dragen we vandaag ‘’.

Ik heb heb een schare trouwe fans die mijn frisbees waarderen, dat zijn mijn matties, maar de 125 namen die hier boven staan, die liken op een paar na, geen Invicta horloge’s.

Het is een mijmering en de ondertoon is met een glimlach.

4 likes

Je hebt Invicta’s en je hebt Invicta’s. Sommige modellen zijn wel voor een erg specifieke doelgroep en krijgen van de doorsnee horloge liefhebber niet de waardering en de lof. C’est la vie…

3 likes

Ik wil ook wel je mattie zijn big boy maar het is niet mijn smaak, ik zal er wel op gaan letten in het wat dragen wij topic en toch een like geven. :joy:

2 likes

Dat snap ik kerel, maar de Invicta’s die gepost worden, zijn vaak niet extravagant, op die gouden klomp van mij na dan.

Maar lees ook, het is met een glimlach bedoeld he.

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Omdat ik je een aardige kerel vind, ben jij mijn mattie PLP.

2 likes

Ja achja. En zo is de Rolex enthousiast met een Sub een watchsnob of saai. Ik zou er vooral niet wakker van liggen. Zolang jij blij van jou horloges wordt is het goed toch? En als iemand het een put deksel vindt lekker boeien toch?

1 like

Ja toch?

Ik ben er vreselijk gek mee RLC, ik geniet elke dag weer van mijn frisbees. Ik draag ze elke dag met plezier, dan heb ik wel iets goed gedaan.

1 like

Dat is je ook gegund kerel! What a fantastic hobby, the wonderful world of watch collecting…:blush::+1:

1 like

In ieder geval fascineert het onderwerp je. :smirk:

https://www.horlogeforum.nl/t/het-grote-horloge-memes-topic/165107/145

2 likes

Ik ben genezen van het watchsnob virus.

7 likes

Hulde :v:t2::+1:t2::lying_face:

3 likes

Het succes wordt mij te groot :wink:, ik heb mij van de lijst af gehaald. Dan hebben de reserves weer geluk.

3 likes

Is het nog mogelijk voor mij om op de reservelijst terecht te komen? En als dit mogelijk is zou iemand dan de moeite hiervoor willen nemen?
Alvast bedankt voor de moeite!

DE RESERVELIJST

R1 edwardmandy
R2 Martijn82
R3 Bruut